واژگونی مینی بوس در اصفهان/انتقال ۷ نفر از مجروحین به بیمارستان

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۲:۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۱۶۵۴
واژگونی مینی بوس در اصفهان/انتقال ۷ نفر از مجروحین به بیمارستان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از واژگون شدن یک دستگاه مینی بوس مسافربری در بزرگراه شهید "خرازی" و مجروح شدن راننده و 6 مسافر آن خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: ساعت 6 و 40 صبح امروز یک مورد واژگونی مینی بوس مسافربری به ماموران پلیس راهور اصفهان اعلام شد که بلافاصله گشت بررسی تصادفات درون شهری به محل اعزام شد.

او افزود: این مینی بوس در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید "خرازی " در حرکت بوده که به علت لغزنده بودن سطح محور و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه واژگون می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: در اثر وقوع این حادثه رانندگی راننده و 6 مسافر این مینی بوس مسافربری مصدوم شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان با اشاره به اینکه این خودرو از سرویس های متعلق به یکی از شرکت های اصفهان بوده که علاوه بر نداشتن معاینه فنی از استاندارهای لازم نیز برخوردار نبوده خاطر نشان کرد: امید است سازمان ها، ادارات و شرکت ها قبل ازانعقاد هرگونه قراردادی با شرکت های طرف قرارداد بکارگیری سرویس های ایاب و ذهاب نسبت به اخذ استعلام ها و تاییدیه های مربوط به راننده و وسیله نقلیه مطمئن شوند.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: طبق تبصره 3ماده 14 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، چنانچه قصور سازمان ها، راه، وسیله نقیله و پیمانکاران در وقوع حادثه رانندگی نقش داشته باشند، پلیس نسبت به تعین حق السهم مربوطه اقدام و دراین خصوص با هیچ سازمانی یا شرکتی بر سر احقاق حقوق شهروندان تعارف ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز