تهیه نقشه های ریسک آتش سوزی

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۱۷۳۳
تهیه نقشه های ریسک آتش سوزی
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان بر لزوم تجهیز دهیاری ها و شوراهای روستا توسط مدیریت بحران برای مقابله سریع با حریق مراتع و جنگل ها تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کورش کیانی اظهار کرد: برای مقابله سریع با حریق مراتع و جنگل ها، دهیاری ها و شوراهای روستا باید توسط مدیریت بحران تجهیز شوند تا بتوان به سرعت و در کوتاه ترین زمان، آتش سوزی جنگل ها و مراتع را مهار کرد.

او افزود: به این منظور باید دهیاری ها و شوراهای روستا نیاز سنجی شوند و پس از جمع بندی نیازهای این بخش ها برای مقابله با حریق مراتع و جنگل ها، نسبت به تجهیز آنها اقدام شود و اکیپ های آماده در هر دهیاری یا روستا برای مقابله سریع با آتش وجود داشته باشد.

کیانی تصریح کرد: این کار باعث می شود در زمان وقوع حریق در یک منطقه به ویژه مناطق صعب العبور، نیروهای منطقه منتظر نیروهای منابع طبیعی و دیگر بخش ها نمانند و به سرعت برای مهار آتش وارد عمل شوندتا دیگر نیروها نیز به کمک آنها بیایند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: از اسفند ماه سال گذشته تا کنون مناطق بحرانی در آتش سوزی مراتع و جنگل ها شناسایی شده اند و نقشه های ریسک آتش سوزی برای این مناطق تهیه شده است تا بر اساس تجهیز دهیاری ها با اولویت مناطق بحرانی انجام شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز