مرگ فجیع در بزرگراه خرازی

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۲۰۷۱
مرگ فجیع در بزرگراه خرازی
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با گاردیل میانی بزرگراه "خرازی " خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی یک فوتی و یک مصدوم در پی داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احسان مومنی گفت: ساعت 02:40 بامداد امروز خبر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با گاردیل میانی بزرگراه " شهید خرازی"به مرکز فوریت های پلیسی اعلام و تیم کارشناسان تصادفات پلیس راهور تهران به همراه عوامل امدادی در نشانی اعلامی حاضر شدند.

او توضیح داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی بعد از آزادگان یک دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت بوده که با گاردریل رفیوژ میانی برخورد می کند. و پس از کشیدن بر روی سطح آسفالت ترک نشین موتورسیکلت در محل حادثه فوت و راکب آن مصدوم می شود که توسط عوامل اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل می شود.

این مقام پلیسی گفت: کارشناسنان اداره تصادفات پلیس راهور تهران علت تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه راکب موتورسیکلت و عدم توانایی آن در کنترل موتورسیکلت اعلام کردند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از راکبان موتورسیکلت خواست: برای تردد در شهر تا حد امکان از محورهای بزرگراهی استفاده نکنند و در صورت تردد در این محور ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز