نصب اولین تابلوی آموزشی بر روی کانکس راهور تهران بزرگ

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۲۱۰۵
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از نصب اولین تابلوی آموزشی، اخباری و اطلاع رسانی بر روی کانکس راهور تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ سرهنگ علی همه خانی اظهار داشت: اولین تابلوی روان ال ای دی جهت اهداف آموزشی، ارائه اخبار کوتاه ترافیکی و همچنین اطلاع رسانی اقدامات و طرح های پلیس راهور بر روی کانکس مستقر در میدان ونک نصب و راه اندازی شد.

او گفت: این تابلوی روان که قابلیت نمایش انیمیشن و موضوعات مختلف از جمله مقوله آموزش رانندگان را که مدنظر سردار " حسین رحیمی " فرمانده انتظامی تهران بزرگ دارد به دستور وی و با پیگیری های رئیس پلیس راهور فاتب سردار "محمدحسین حمیدی" به صورت پایلوت و برای اولین بار بر کانکس مستقر میدان ونک در منطقه 3 نصب شد تا رانندگان از اقدامات و طرح ها و نکات آموزشی پلیس راهور مطلع شوند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب تصریح کرد: قرار است پس از بازخورد مثبت نصب این تابلو در میدان ونک از این تابلوها در بقیه مناطق شهر تهران نیز با همکاری شهرداری استفاده شود تا رانندگان و شهروندان از آخرین اقدامات و فعالیت های پلیس راهور فاتب به منظور اطلاع رسانی و اهداف آموزشی مطلع شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز