رفع تصرف اراضی ملی

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۷:۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۲۲۸۹
رفع تصرف اراضی ملی
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب از باز پس گیری 583138 مترمربع از اراضی ملی این شهرستان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ خسرو بهرامی نژاد گفت: در راستای حفظ و حراست از انفال عمومی که از وظایف ذاتی این اداره می باشد زمینی به مساحت 583138 مترمربع از اراضی ملی پس از تشخیص و شناسایی  به استناد تبصره ذیل  ماده 55 قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع کشور به وسیله یگان حفاظت اداره منابع طبیعی میناب رفع تصرف و از چنگ متصرفین خارج گردید.

او افزود : طبق تبصره 1 ماده 55 قانون اصلاح قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع، رفع تجاوز از این اراضی برعهده سازمان جنگلها مراتع و آبخیزداری کشور است و پرونده هایی که در ارتباط با تخلفات و تصرفات عدوانی به اراضی ملی و دولتی در مراجع قضایی تشکیل و مطرح می گردد با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری خواهند شد.

بهرامی نژاد ارزش ریالی اراضی بازپس گیری شده را 28015 میلیون ریال برآورد و گفت: متخلفان برابر قانون و مقررات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند و اراضی ملی که متعلق به عموم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ می ماند.

بهرامی نژاد با بیان این مطلب که حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست جز وظایف تمام آحاد جامعه است از مردم خواست، موارد تجاوز و تصرف غیرمجاز را به این اداره از طریق سامانه 1504 گزارش دهند.

نظر شما