بازدید از ۲۵۳ واحد صنفی عرضه و تولیدکنندگان پوشاک

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۴۹۲۸
بازدید از ۲۵۳ واحد صنفی عرضه و تولیدکنندگان پوشاک
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از بازدید 253 واحد صنفی عرضه و تولیدکنند گان و فروشندگان پوشاک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر مرادی بیان داشت:  ماموران  نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پاسخگویی به مطالبات مردمی مبنی بر حفظ و رعایت عفت عممومی ،  جلساتی را با اتحادیه پوشاک و اصناف برگزار کردند و  در نهایت در خصوص عدم تولید و عرضه مانتوهای جلو باز تمهیداتی اندیشیده شده است و اطلاع رسانی آن برای تولید و عرضه کنندگان پوشاک انجام شد.

این مقام انتظامی با  اشاره به اینکه  پوشش به عنوان تجلی و نماد عینی هویت بومی و ملی یک جامعه است، پوشاک نامناسب تاثیر بسزایی در فرهنگ  و ملیت یک جامعه دارد، افزود: معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی ،  نظارت بر واحد های صنفی مربوط رادر دستور کار قرار داد.

او ابزار داشت: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی در طرح یک هفته ای که از هفتم تیر ماه آغاز و تا چهارم تیر ماده ادامه داشت، از 253 واحد صنفی عرضه و تولیدکنند گان و فروشندگان پوشاک  بازدید کردند.

این مقام انتظامی گفت: واحدهای  تولید و عرضه کننده پوشاک نامتعارف شناسایی شده اند و تخلفات آنان ثبت و برابر قانون نظام صنفی با واحد های صنفی  متخلف برخورد خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز