معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

پرداخت بیمه بیکاری همه متقاضیان تا پایان تابستان

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۶:۰۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۵۷۳۵
محمدجعفر کبیری گفت: کرونا به شکل یک بحران آنی به تمامی کشورها تحمیل شده است. هرچند در معاونت روابط کار در زمینه بیمه بیکاری به دنبال ارائه خدمات به درخواست کنندگان هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدجعفر کبیری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره کم و کیف خدمات‌رسانی‌ به تعاونی‌های متضرر در سال‌های اخیر  گفت:  برخی از تعاون‌ها به‌دلیل تحریم‌ از بین رفته است. دولت تدبیر و امید به دنبال این است که به شکل عام از بنگاه‌های دچار مشکل حمایت کرده و به ازای حفظ نیروی کار، متناسب با شرایط به ارائه خدمات بپردازد.

او افزود: تاکنون به تعاونی‌ها در بحث ارائه مشاوره کسب و کار، کمک کرده ایم و در ارائه تسهیلات و صدور ضمانت‌نامه حداکثر مساعدت در شرایط فعلی انجام شده است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: امیدواریم با کشش پذیری تعاونی‌ها در شرایط کنونی به تاب‌آوری و افزایش کسب و کارها در کشور کمک کنیم.

کبیری درباره آخرین اقدامات انجام شده برای بهبود شرایط افراد متضرر گفت: مشکلات تعاونی‌ها در استان‌ها به شکل موردی بررسی و در مرحله بعد اگر مشکلات به شکل ملی باشد در بانک صندوق تعاون، بانک سرمایه گذاری تعاون و دیگر نهادهای مربوطه پیگیری می‌شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کرونا به شکل یک بحران آنی به تمامی کشورها تحمیل شده است. هرچند در معاونت روابط کار در زمینه بیمه بیکاری به دنبال ارائه خدمات به درخواست کنندگان هستند.

 کبیری با بیان اینکه تعداد قابل توجهی به طور بی‌سابقه برای اخذ بیمه بیکاری ثبت‌نام کرده‌اند، اظهارکرد: امیدواریم تا آخر تابستان مشکلات تمامی افراد متضرر به‌دلیل بیماری کرونا برطرف شود.

نظر شما