نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

سمن‌های جوان بار زیادی را از روی دوش دولت برداشتند/پُست‌های مهم را باید به جوانان اعطا کرد

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۰۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۵۹۹۱
سمن‌های جوان بار زیادی را از روی دوش دولت برداشتند/پُست‌های مهم را باید به جوانان اعطا کرد
محمدرضا مبلغی گفت: سمن‌های جوانان با اقدامات ارزنده خود، انصافا بار زیادی از روی دوش دولت برداشتند و بسیاری از هزینه‌ها را پایین آوردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مبلغی‌ مروجی، نماینده مردوشت و رومشکان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فعالیت سمن‌های جوانان در کشور گفت: خوشبختانه تعداد نیروی جوان ما در کشور بسیار زیاد است و این برای ما می‌تواند نقطه قوت باشد البته به شرط اینکه از آن سوءاستفاده نکنیم تا برای ما تبدیل به تهدید نشود.

او افزود: در کشورمان ایران، سرمایه عظیم و گسترده‌ای به نام جوانان وجود دارد که برای ساخت کشور باید از آنها نهایت استفاده را ببریم و از این ظرفیت درخشان استفاده کنیم اما متاسفانه آنچنان که باید به این جوانان فرصت رشد و پیشرفت ندادیم و باید در این زمینه بیشتر کار کنیم.

نماینده مردم مرودشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش جوانان در مواقع بحرانی گفت: جوانان کشور در هر حیطه‌ای وارد شدند فوق‌العاده عمل کردند برای مثال دیدیم در سیل، زلزله و... که این چندسال اخیر کشور را درگیر خود کرده بود چگونه سمن‌های جوان وارد عمل شدند و از جان و دل خود مایه گذاشتند.

او تصریح کرد: جدا از اقدامات ارزنده‌ای که جوانان در هر حیطه‌ای انجام می‌دهند، ما باید به آنها اعتماد کنیم و پُست‌های مهم را در اختیار آنها قرار دهیم تا شخصیت حقوقی داشته باشند.

مبلغی مروجی با اشاره به کمکی که جوانان سمن به دولت کردند، گفت: سمن‌ها انصافا بار زیادی از روی دوش دولت برداشتند و هرجا وارد شدند تاثیرگذار بودند و هزینه‌ها را پائین آوردند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد وزارت ورزش و جوانان درخصوص فعالیت سمن‌های جوان افزود: سمن‌های جوان به خوبی گرد هم آمده و برای کشور کار می‌کنند بنابراین لازم است با هدفمند کردن آنها و برنامه‌ریزی، فعالیت‌های آنها را نتیجه بخش‌تر کرد.

او با اشاره به مشکلات مالی تشکل‌های جوانان اظهار کرد: طبیعی است در شرایط اقتصادی موجود، تشکلات برای برخی فعالیت‌های خود دچار مشکلات مالی می‌شوند در این شرایط نیاز است بیش از همیشه از آنها حمایت کرده تا همچنان کارهای خداپسندشان را ادامه دهند.

انتهای پیام: 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز