اجرای طرح کاداستر اراضی ملی

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۷:۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۶۲۱۵
اجرای طرح کاداستر اراضی ملی
سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در نخستین حضور خود در جلسه شورای هماهنگی این اداره کل به تبیین برنامه های پیش رو پرداخت و گفت: طرح « 9 در 99 » و طرح های محوری به عنوان اقدام عملی و نقشه راه مجموعه منابع طبیعی در سال جاری به شمار می آیند که با اجرای این طرح ها شاهد جهش در فعالیت های منابع طبیعی در تمامی بخش ها خواهیم بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علینقی حیدریان با بیان اینکه در این طرح تمامی فعالیت های منابع طبیعی در نظر گرفته شده است، به فعالیت های جهشی 9 گانه اشاره و افزود: فعالیت های جهشی 9 گانه شامل اجرای طرح کاداستر اراضی ملی، ارتقاء پوشش حفاظتی، مدیدیت و بهره برداری از مراتع، تعیین تکلیف مدیریت بوستان های جنگلی، توسعه زراعت چوب و ساماندهی بهره برداری محصولات فرعی جنگلی و مرتعی، اخذ حقوق دولتی، توسعه دولت الکترونیک و توسعه و تقویت صندوق های منابع طبیعی می باشند.

وی ادامه داد: طرح های آبخیزداری و آبخوانداری، مقابله با بیابان زایی و صیانت از عرصه های جنگلی نیز به عنوان طرح های محوری سال جاری در دستور کار این اداره کل قرار دارند.

این مسئول منابع طبیعی استان تهران تصریح کرد: طرح کاداستر اراضی ملی از سیاست های راهبردی مجموعه منابع طبیعی است که در این خصوص موضوع عدم تشخیص پلاک های ثبتی باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

حیدریان در ارتباط با ذخیره گاه های جنگلی خاطر نشان کرد: در مورد ذخیره گاه های جنگلی مولفه های تشخیص، تعیین حدود و آگهی باید مدنظر قرار گرفته و به مرحله اجرا در آید.

نظر شما