دستگیری سرشبکه اصلی توزیع موادمخدر در کشور در عملیات ویژه ناجا

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۲۷۰۷۶
دستگیری سرشبکه اصلی توزیع موادمخدر در کشور در عملیات ویژه ناجا
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری یکی از سرشبکه های اصلی قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور و کشف یک تن مواد افیونی در شهرستان "دلگان" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمد قنبری گفت: افسران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان طی چندین ماه تلاش و پیگیری های اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عناصر و سر شبکه های اصلی قاچاق مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور شدند.

او افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه این قاچاقچی حرفه ای را در یکی از مناطق شهر "دلگان" شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، روز گذشته ماموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه، این قاچاقچی حرفه ای و همدستش را دستگیر کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه پژو 405 در بازرسی از مخفیگاه این قاچاقچی 966 کیلو و 200 گرم تریاک و 35 کیلو و 800 گرم حشیش کشف کردند.

او اظهار داشت: جابه جایی گسترده مواد افیونی، شرکت در چندین درگیری مسلحانه با جان برکفان نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان، حمل سلاح گرم و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان از مهمترین سوابق این مجرم حرفه ای است که از سال 87 تحت تعقیب مقامات قضائی بوده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند سازمان یافته قاچاق ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز