نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

صد در صد از وزارت ورزش حمایت می کنیم/ بازنگری طرح مسکن جوانان در کمیسیون عمران

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۵:۴۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۷۵۹۸
صد در صد از وزارت ورزش حمایت می کنیم/ بازنگری طرح مسکن جوانان در کمیسیون عمران
عادل نجف زاده با تاکید بر حمایت از وزارت ورزش و سازمان جوانان گفت: هر طرح و هر لایحه ای در سیستم اجرایی کشور برای بهبود زندگی جوانان با توجه به ظرفیت های کشور مطرح شود از سوی مجلس نیز مورد حمایت قرار می گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عادل نجف زاده، نماینده مردم شهرستان های خوی و چایپاره در مجلس یازدهم گفت: قوه محرکه اصلی کشور، جوانان هستند. این امر پس از انقلاب بارها به اثبات رسیده است. در کشورهای در حال توسعه یکی از ارکان اصلی پیشرفت اعتماد و بازگشت به قدرت بدنه جوانان است. 

او افزود: محور اصلی توسعه سرمایه انسانی جوانان هستند، مقوله ای که نقش اساسی در کشورها ایفا می کند. در طول سالیان پس از انقلاب در عرصه های مدیریتی و هم در عرصه جنگ تحمیلی هرگاه به جوانان اعتماد کردیم به نتایج خوبی رسیدیم. ب

به گفته این نماینده مجلس قشر جوان می توانند دانشگاه ها را به مرکز تحقیق و تفکر کشور تبدیل کنند.

نجف زاده با اشاره به نقش مجلس یازدهم در توسعه سمن های جوانان اظهار کرد: باید در مجلس به گونه ای رفتار شود که با اعتبار بخشی به مدیران با سابقه مسیری ترسیم شود تا تجربیات ارزشمند این مدیران به قشر جوان منتقل شود و اعتماد به آن ها افزایش پیدا کند.

این نماینده مجلس با حمایت از یک مصوبه در مجلس دهم افزود: قانون منع به کارگیری بازنشستگان که مورد تایید قرار گرفت و تبدیل به قانون شد، باید به شدت مورد نظارت مجلس یازدهم باشد زیرا اجرای این قانون به معنای واقعی مسیر را برای حضور گسترده تر و موثرتر جوانان در عرصه های مختلف کشور هموار می کند.

نماینده مردم خوی تصریح کرد: بازنگری در طرح مسکن جوانان در کمیسیون عمران مجلس یازدهم در دستور کار قرار گرفته است و با تمام وجود به دنبال حل مشکل این حوزه هستیم. اگر قرار باشد در کشور اتفاق جدیدی رقم بخورد و در سال جهش تولید از ظرفیت های کشور به خوبی استفاده شود، راهی جز اتکا به جوانان برای تحقق این امور نیست. 

او گفت: در کنار مسکن در سایر عرصه های نیز باید به فکر جوانان بوده و به فکر بحث های فرهنگی پیرامون جوانان نیز باشیم. به معنای واقعی در ورود اندیشه جوانان در قالب سمن ها موفق عمل نکرده ایم و این ضعفی نیست که عامل آن دولت فعلی باشد بلکه این امر از گذشته وجود داشته است.

نجف زاده با تاکید بر حمایت از وزارت ورزش و سازمان جوانان اظهار کرد: هر طرح و هر لایحه ای در سیستم اجرایی کشور برای بهبود زندگی جوانان با توجه به ظرفیت های کشور مطرح شود از سوی مجلس نیز مورد حمایت قرار می گیرد و کاملا در کنار متولیان این عرصه و وزارت ورزش و جوانان خواهیم بود و صد در صد از آن ها حمایت خواهیم کرد. 

//انتهای پیام: 2.5

نظر شما