شناسایی و بازداشت سارق موتورسوار

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۲۷۶۷۶
شناسایی و بازداشت سارق موتورسوار
رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق موتورسیکلت هنگام گشت زنی های انتظامی خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی با اعلام این خبر گفت : ساعت 1600 شانزدهم تیرماه واحد گشت مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خیابان "دماوند" به راکب یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی دارای مظنون شدند که پس از استعلام از مرکز پیام مشخص شد موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در یازدهم تیرماه از کلانتری 115 رازی دارد .

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: راکب موتورسیکلت مسروقه به محض مشاهده خودروی پلیس با افزایش سرعت از محل فرار و واحد گشت با هماهنگی مرکز پیام و با استفاده از کلیه علائم هشداردهنده نظیر آژیر ، چراغ گردان و بلندگو دستور توقف موتورسیکلت را صادر کرد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه موتورسوار بدون توجه به اخطارهای پلیسی همچنان به فرار خود ادامه می داد، ابراز داشت: موتورسوار با حرکات مخاطره آمیز در طول مسیر به چند خودروی در حال حرکت خسارت وارد و سپس وارد بزرگراه امام علی (ع) به سمت شمال حرکت و مجدداً به صورت خلاف جهت وارد خیابان دماوند شد.

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه واحد گشت موتورسوار ضربت سرکلانتری به واحد گشت پلیس آگاهی ملحق می شود، افزود : در عملیات پلیسی پژمان 23ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز