سرقت موتور سیکلت‌های منطقه مشیریه

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۷۶۸۴
سرقت موتور سیکلت‌های منطقه مشیریه
رئیس کلانتری 169 مشیریه از دستگیری دزدان موتور سیکلت های منطقه مشیریه در تعقیب و گریز پلیسی خبر داد و گفت: این 2 متهم سابقه دار که 7 بار زندان رفته اند به 3 فقره سرقت موتورسیکلت تا کنون اعتراف کرده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "سید امین موسوی پور" با اعلام این خبر گفت: در پی افزایش پرونده های سرقت موتور سیکلت در محدوده استحفاظی کلانتری تیمی از ماموران برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند و گشت های پلیسی به صورت ویژه در محل های سرقت شروع به گشت زنی کردند.

او افزود: تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران در خیابان پامچال 2 جوان موتور سوار را که پلاک موتورشان مخدوش بود مشاهده کردند و دستور ایست برای متهمان صادر شد.

رئیس کلانتری 169 مشیریه ادامه داد: راکب موتورسیکلت بدون توجه به دستور ایست پلیس پا به فرار گذاشت و ماموران با در خواست تیم پشتیبانی به تعقیب متهمان پرداختند تا اینکه 2 جوان موتور سوار در طرح مهار پلیس دستگیر شدند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: 2 جوان 28 و 42 ساله که دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت موتور سیکلت، سرقت از منزل و سرقت لوازم داخل خودرو هستند و 7 بار به زندان رفتند پس از دستگیری به سرقت 3 موتور سیکلت اعتراف کردند و 2 موتور سرقتی نیز ار مخفیگاه آنها کشف شد.

سرهنگ موسوی پور گفت: 3 شاکی پرونده نیز شناسایی شدند و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

نظر شما