دزدان اکباتان در دستان پلیس

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۵۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۷۷۱۰
دزدان اکباتان در دستان پلیس
رئیس کلانتری 135 آزادی از دستگیری سارق انباری و دوچرخه‌ها در منطقه اکباتان و کشف 30 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ فرهاد حیدری، اظهار داشت: در پی گزارش سرقت از انباری ها و دوچرخه ها ، تیمی از ماموران برای دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی دریافتند که راننده یک دستگاه خودرو سواری سرقت ها را به تنهایی انجام می دهد.

او افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران گشت کلانتری در منطقه اکباتان با خودرو سواری با شیشه های دودی و پلاک مخدوش روبه رو شدند و به آن دستور توقف دادند.

کلانتر محله آزادی با بیان اینکه ماموران پس از یک تعقیب و گریز کوتاهی موفق به توقف خودرو سواری مرد مرموز شدند و راننده آن را دستگیر کردند، اضافه کرد: پس از دستگیری متهم که مردی 38 ساله است به سرقت از انباری و دوچرخه در محدوده اکباتان اعتراف و اظهار داشت تعدادی از اموال سرقتی را در مخفیگاهش پنهان کرده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ماموران کلانتری آزادی پس از هماهنگی های قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند 5 دستگاه دوچرخه، اسلحه شکاری، تعدادی ضبط خودرو و لوازم داخلی آن و کالسکه سرقتی به دست آوردند.

رئیس کلانتری 135 آزادی با اشاره به اینکه در رصد های اطلاعاتی مشخص شد متهم سابقه دار بوده و پیش تر به خاطر حمل مواد مخدر روانه زندان شده است، گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به 30 فقره سرقت اعتراف و تا کنون 10 تن از مال باختگان شناسایی شده اند.

او در پایان گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر با دستور مقام قضائی در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز