تخریب خودروهای خیابان سبلان در روز روشن

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۷۷۲۹
تخریب خودروهای خیابان سبلان در روز روشن
رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 3 عامل تخریب خودرو شهروندان در خیابان سبلان جنوبی در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مهدی تاجیک در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در شامگاه روز هجدهم تیرماه ، شهروندان در تماس با پلیس 110 اعلام کردند سه جوان به خیابان سبلان و مراجعه و پس از تخریب شیشه های 6 دستگاه خودروی سواری از محل گریخته اند.

او عنوان کرد: با اعلام این خبر، به سرعت تیم عملیات پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت برای بررسی موضوع و شناسایی عاملان تخریب به نشانی اعلامی اعزام و به تحقیقات میدانی و محلی پرداختند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی پلیسی و تحقیق از شاهدان عینی ماجرا، ماموران موفق شدند هویت هر سه متهم را شناسایی کنند و با اخذ دستور قضائی در روز نوزدهم تیر ماه، دو نفر از متهمان را در مخفیگاهشان درحوالی نظام آباد دستگیر و نفر سوم نیز که به خیال خود از دست ماموران گریخته است با اخذ دستور قضائی در مخفیگاهش در حوالی فشم دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به اینکه متهمان در بازجوئی های اولیه به جرم ارتکابی خود اعتراف کرده اند، تصریح کرد: هر سه تخریب گر برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز