اعلام نتایج آزمون پایانی دانشگاه فرهنگیان در روز ۲۹ تیر

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۷۹۹۲
اعلام نتایج  آزمون پایانی دانشگاه فرهنگیان در روز ۲۹ تیر
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: پس از گذراندن آزمون پایانی، از روز 30تیر دانشجویان وارد پودمان دوم خود می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون پایانی پودمان اول دوره مهارت آموزی سال 1399(ویژه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش درسال 1398) با حضور ۱۰۹۶۶ مهارت آموز، از ساعت 10 تا 12 روز جمعه ۲۰ تیر به صورت الکترونیکی و همزمان در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: برای تمهید مقدمات این آزمون، مدیریت بهسازی منابع انسانی دانشگاه متولی برگزاری ده‌ها جلسه در قالب 4گروه جلسات ستاد ماده 28، جلسات کمیته فنی طراحی، تدوین و تولید محتوای الکترونیکی دوره مهارت آموزی، کمیته تولید محتوای آزمون و ستاد برگزاری آزمون بوده است.

او ضمن تقدیر از اهتمام و همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه و وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری شایسته آزمون، خاطر نشان کرد: همچنین سامانه برگزار کننده این آزمون، تاکنون توانسته  توفیقات خود را با روزانه 500 هزار نفری و با برگزاری 21700 آزمون به اثبات برساند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به برگزاری ازمون پایانی پودمان اول به صورت الکترونیکی افزود: برای اولین بار و به دلیل بحرانی بودن وضعیت شیوع بیماری کرونا در بسیاری از استان‌ها و برای حفظ سلامت مهارت آموزان، این آزمون به صورت الکترونیکی برگزار شد.

او تصریح کرد: در این آزمون 120 سوال به رشته‌های «آموزش متوسطه»، «مربی امور تربیتی» و «کودکان استثنایی» و 125 سوال به رشته‌های «آموزش ابتدایی»، «تربیت بدنی»، «مراقبت سلامت» و «مشاوره» اختصاص داده شده بود و مهارت آموزان این رشته‌ها براساس دروس خود و در مدت زمان معین در آزمون شرکت کردند.

خنیفر، همچنین از اعلام نتایج در روز ۲۹ تیر خبر داد و گفت: نتایج آزمون پودمان اول، از روز یکشنبه ۱۳۹۹/۴/۲۹ در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از مدرسان و عواملی که در تولید محتوای الکترونیکی دروس پودمان اول و دوم این دوره از مهارت آموزی به صورت جهادی و براساس برنامه درسی مصوب این دوره از استان‌های خراسان رضوی، تهران، قم و اصفهان همکاری داشته اند، اظهار کرد: همزمان با تولید محتوای الکترونیکی این دوره که کاملا براساس برنامه درسی مصوب آن انجام شد، فرایند ارزیابی محتوایی- موضوعی و فنی و حراستی به صورت موازی انجام شده است تا در نهایت، محتوا در اسرع وقت و بدون ایراد فنی یا محتوایی در اختیار مهارت اموزان قرار گیرد.

براساس مصوبات ستاد ماده 28 دانشگاه فرهنگیان، این دوره مهارت آموزی با توجه به شیوع بیماری کرونا، به صورت الکترونیکی در قالب سه پودمان طراحی و اجرا خواهد شد. مهارت آموزان پودمان اول را از اردیبهشت 1399 و با گذراندن 25 درس به پایان رسانده و پس از گذراندن آزمون پایانی، از روز ۱۳۹۹/۴/۳۰ وارد پودمان دوم خود خواهند شد که شامل دروس مهارتی و بسته فرهنگی است و تا نیمه شهریور 1399 ادامه خواهد یافت. پس از آن و با شروع سال تحصیلی جدید، مهارت آموزان ضمن حضور در مدارس، مباحث کارآموزی و درس پژوهی خود را در مدرسه و تحت نظر استادان دانشگاه فرهنگیان دنبال خواهند کرد تا در نهایت در پایان پاییز 1399 در آزمون جامع شرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز