مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان خبر داد:

نخستین کارگاه آموزشی تاسیس تعاونی‌های جوانان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۸۵۰۰
نخستین کارگاه آموزشی تاسیس تعاونی‌های جوانان برگزار شد
مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اولین کارگاه آموزشی تاسیس تعاونی های جوانان با همکاری معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت غیرحضوری برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سجاد سالک اظهار داشت: در راستای اجرای تفاهمنامه وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمستان سال ۹۸، علاقمندان به کارآفرینی که در سازمانهای مردم نهاد جوانان مشغول فعالیت هستند با همکاری معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوره آموزشی تاسیس تعاونی های جوانان که به صورت غیرحضوری برگزار می شد، شرکت کردند.

او در خصوص مباحث آموزشی این دوره گفت: در این دوره آموزشی، مدیران حوزه تعاون در خصوص چگونگی تاسیس تعاونی جوانان، مزایا، تسهیلات، ملاحظات و قوانین مرتبط، مباحثی را ارائه کردند.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان افزود: انتظار می رود با مباحث تکمیلی و دوره‌های آموزشی بعدی، امسال برای اولین بار در ۳۱ استان کشور شاهد تاسیس تعاونی های جوانان باشیم تا در راستای اشتغالزایی و بهبود فضای کسب و کار و تسهیل شرایط برای نقش آفرینی جوانان در عرصه جهش تولید، گام های موثری برداشته شود.

در این نشست که محمدی مدیرکل دفتر تعاونی های تولیدی و خانی مدیر کل ترویج و آموزش وزارت تعاون حضور داشتند تسهیلاتی که برای تعاونی های جوانان در نظر گفته شده تشریح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز