محمدزاده مطرح کرد:

اعلام نتایج آزمون نهضتی‌ها تا پایان مرداد

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۵۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۸۶۲۴
اعلام نتایج آزمون نهضتی‌ها تا پایان مرداد
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درباره زمان اعلام نتایج آزمون ورودی آموزش‌دهندگان نهضت گفت: نتایج آزمون حداکثر تا پایان مرداد اعلام می‌شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ شاپور محمدزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی  درباره آزمون استخدامی آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی که روز جمعه 20 تیر 99 برگزار شد اظهار کرد: از بین 24 هزار و 250 نفر متقاضی شرکت در آزمون، تعداد 23 هزار و 850 نفر کارت جلسه آزمون را دریافت و در امتحان شرکت کردند؛ یعنی 1.7 درصد افراد کارت شرکت در آزمون را دریافت نکردند که در مقایسه با سایر آزمون‌ها رقم  اندکی محسوب می‌شود. سوالات شامل مواد عمومی و اختصاصی بود و دشواری سوالات هم در سطح فوق دیپلم تعیین شده است.

محمدزاده افزود: شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 80 درصد خانم‌ها و 20 درصد آقایان بودند که بعد از اعلام نتایج و درصورت کسب نمره 10 از 20  یعنی 50 درصد نمره  وارد چرخه استخدام در وزارت آموزش و پرورش خواهند شد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درباره زمان اعلام نتایج آزمون ورودی آموزش‌دهندگان نهضت گفت: نتایج آزمون حداکثر تا پایان مرداد  اعلام می‌شود.

او درباره مراحل آموزشی بعد از قبولی در آزمون گفت: هر شرکت‌کننده که نصف نمره آزمون را کسب کند وارد چرخه گزینش و استخدام می‌شود. سپس باید در دانشگاه فرهنگیان یک دوره حدودا یک ساله آموزشی را طی و بعد از آن نیز در آزمون جامع شرکت کند.

محمدزاده با اشاره به مساعدت‌های مجلس شورای اسلامی و مسئولان آموزش و پرورش در زمینه استخدام رسمی نیروهای نهضتی گفت: ابتدا قرار بود 3 تا 5 هزار نفر از بین کل شرکت‌کنندگان وارد چرخه استخدام شوند، اما بعد از تلاش‌های مدیران آموزش و پرورش و توصیه‌های مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفتیم محدودیت عددی پذیرش را برداریم تا همه افرادی که نمره قبولی را کسب کردند بتوانند وارد فرایند استخدام شوند.

/پانا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز