کشف ۱۰۰ فقره سرقت پخش خودرو در تهران

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۹۳۴۵
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان ضبط خودرو و مالخران اموال سرقتی خبر داد و گفت: متهمان به 100 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاریگفت : بیستم خردادماه سال جاری پرونده ای با موضوع دستگیری یک سارق ضبط خودرو به نام مصطفی که ماموران گشت کلانتری 136 فرجام او را حین سرقت ضبط یک دستگاه خودرو پژو 206 مشاهده و دستگیر کرده بودند برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

او افزود : متهم پس از انتقال به پلیس در تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت، با همدستی یکی از دوستانم به نام سعید 100 فقره ضبط خودرو سرقت کرده ایم. 

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که همدست مصطفی سابقه دار بوده و پیش تر به جرم سرقت لوازم داخل خودرو دستگیر شده است، تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سعید شناسایی و با هماهنگی های قضائی، دومین متهم پرونده در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر شد. 

این مقام انتظامی ابراز داشت: سعید نیز پس از انتقال به پایگاه چهارم به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت، اموال سرقتی را به دو مالخر به نام های اصغر و محسن که مغازه ای در حوالی بازار تهران دارند، فروخته اند. 

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی هر دو مالخر در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم دستگیر شدند، گفت : مالخر اظهار داشتند، اموال سرقتی را به سایر شهرستان ها ارسال و به عنوان ضبط های دست دوم می فروختیم.

او در پایان به شناسایی تعدادی از مال باختگان اشاره و اضافه کرد: هر 4 متهم با صدور  قرار وثیقه روانه زندان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز