دستگیری ۳ سارق منزل

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۲۹۷۵۰
دستگیری ۳ سارق منزل
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 سارق منزل و کشف 2 میلیارد ریال اموال سرقتی خبر داد و گفت: متهمان در گشتزنی های انتظامی شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، گفت : هفتم تیر ماه سال جاری پرونده ای با lموضوع دستگیری 3 نفر به اسامی وحید، امیر و سامان مظنون به سرقت منزل از کلانتری 146 حکیمیه برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد .

او افزود : گزارش کلانتری حاکی از آن بود 3 مظنون دستگیر شده با یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک در حال تردد بوده اند که ماموران به آن ها مظنون می شوند و از کیف همراهشان تعدادی ابزار که از آن ها در سرقت منزل استفاده می شود و مقداری طلاجات و ساعت به ارزش 2 میلیارد ریال کشف و پرونده با دستور بازپرس دادسرای ناحیه15 تهران با قرار صادره به مدت یک هفته در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار می گیرد .

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان با بررسی سوابق متهمان متوجه می شوند وحید از سارقان سابقه دار بوده و پیشتر به جرم سرقت منزل دستگیر و پس از آزادی از زندان مجددا شروع به سرقت کرده است.

سرهنگ نثاری توضیح داد: وحید در تحقیقات مقدمات معترف شد، هر سه بچه محل باشیم و در قهوه خانه ای با یکدیگر آشنا شدیم و شب دستگیری به اتفاق هم برای سرقت منزل به محله حکیمیه رفتیم و پس از شناسایی منزلی خالی از سکنه از طریق پنجره و بالکن وارد آنها شدیم و اموال با ارزش طلا و ساعت و ادکلن را سرقت کردیم .

این مقام پلیسی گفت: با اعتراف صریح وحید به 3 فقره سرقت با همکاری سایر همدستنش کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل موفق به شناسایی محل های سرقت و شناسایی مال باختگان شدند

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه با تکمیل پرونده هر سه متهم در اختیر مرجع قضائی قرار گرفتند، افزود: متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز