کشف ۲۴ میلیاردی روغن موتور تقلبی در جنوب پایتخت

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۹۷۹۷
کشف ۲۴ میلیاردی روغن موتور تقلبی در جنوب پایتخت
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 83 هزار لیتر روغن تقلبی در جنوب تهران به ارزش 24 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار علی ذوالقدری گفت: خبری در خصوص فروش روغن موتور تقلبی خودروهای سنگین در کارگاهی واقع در حوالی کهریزک دریافت شد و بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت تهران قرار گرفت و ماموران این پایگاه به نشانی اعلامی مراجعه و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های پلیسی مشخص شد خبر صحت داشته و متصدی این کارگاه با تهیه روغن های فله ای و در بسته بندی برندهای معروف به بازار مصرف عرضه می کند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از کارگاه اخذ شد.

سردار ذوالقدری تصریح کرد: روز گذشته بیست و چهارم تیر ماه ماموران پایگاه نهم موفق شدند مالک کارگاه را دستگیر و در بازرسی از این مکان 83 هزار و 600 لیتر روغن تقلبی کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه نهم  انتقال یافت، تصریح کرد: وی اظهار داشت با تهیه سوخت های قاچاق و سپس فعل و انفعالات آزمایشگاهی آن ها را تبدیل به روغن موتور خودروهای سنگین می کرده و لیتری 300 الی 350 هزار ریال می فروخته است.#

سردار ذوالقدری در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 24میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: با دستور قضائی کارگاه پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز