پیام وزیر تعاون درباره فیلم کشف پیکر شهید وزارت کار

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۰۰۵۱
پیام وزیر تعاون درباره فیلم کشف پیکر شهید وزارت کار
پیام وزیر تعاون خطاب به سردار باقرزاده درباره فیلم امروز کشف پیکر شهید وزارت کار منتشر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پیکر مطهر یک شهید دوران دفاع مقدس در روز 24 تیر 1399 در آستانه روز زیارتی امام رضا(ع) و روز تأمین اجتماعی همراه با لباس منقوش به آرم وزارت کار و تأمین اجتماعی در منطقه عملیاتی فکه کشف شد. این پیکر مطهر توسط اعضای تیم تفحص شهدا و در جریان کاوش مناطق عملیاتی والفجر مقدماتی و فکه پیدا شد.

به همین مناسبت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیامی خطاب به سردار باقرزاده درباره این فیلم کشف پیکر صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:‌

بسمه تعالی

امام خمینی (ره): مفقودین عزیز محور دریای بیکران خداوندی اند و فقرای ذاتی دنیای دون در حسرت مقام والایشان در حیرتند.

برادر ارجمندم، سردار سید محمد باقر زاده

فرمانده محترم کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح

با عرض سلام و احترام

پیام و روایت تصویری امروز حضرتعالی در فراز منطقه عملیاتی فکه را دیدم. روایت زیبا و خالصانه حضرتعالی دل هر شنوده‌ای را با خود به وادی ایثار و از خودگذشتگی می‌برد. در همه آنات این روایت بلیغ و شیوا آیه 196 سوره آل عمران را با خود مرور کرده و کشف بعضاً اعجاب آور ابدان‌ مطهر شهدای دفاع مقدس را در ذهن مجسم‌ و به یاد می آوردم، که همواره در مقاطع مختلف زمانی این شهیدان بزرگوار پیامی را به ما منتقل کرده‌اند. می‌دانم که می‌دانید و بخاطر دارید که شما و همه جان برکفان تفحص حق بزرگی بر گردن اینجانب دارید.

اطمینان داشته باشید که‌کشف پیکر مطهر این شهید گمنام عزیز و والا مقام با لباس وزارت کار و امور اجتماعی در روز تامین اجتماعی پیام رسایی به اینجانب و قاطبه همکاران عزیزم داشت و همت و انگیزه ما را دوچندان کرد و بی‌نهایت به خود می‌بالیم که در مجموعه‌‌ای سعادت خدمت یافته‌ایم که چنین عزیزانی در آن نقش‌آفرین بوده‌اند.

از بدو حضور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاسی از مقام والای شهیدان و بهره‌مندی از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تلاش کرده‌ایم  که خدمتگزار محرومان و نیازمندان و مخاطبان خاص و عام این وزارتخانه اجتماعی باشیم و بیشترین حمایت ممکن را از خانواده بزرگ مرتبط با این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه داشته باشیم و به توفیق الهی در این مسیر گام‌های مهم و بلندی برداشته شد و قطعا این تلاش تا توفیق داریم ادامه خواهد داشت.

ما همگی مکلفیم در شرایط خطیر کنونی کشور بیش از پیش در جهت کاهش آلام اقشار مختلف جامعه تلاش کنیم و در مسیر آرمان‌ها و راه شهدا قدم برداریم که در محضر این عزیزان شرمنده نباشیم.

اینجانب به‌عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود را از تلاش صمیمانه حضرتعالی و همکارانتان در گروه‌های تفحص اعلام می‌کنم. بی‌شک اگر تلاش صادقانه و شبانه‌روزی شما بزرگواران نبود، شاهد خلق چنین صحنه‌هایی باشکوه و تأثیرگذار نبودیم. توفیق روزافزون شما و همکاران محترمتان را از خداوند شهیدان خواستارم.

محمد شریعتمداری

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

 

نظر شما
پرونده ویژه