یک فوتی و یک مصدوم در حادثه اتوبان خرازی

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۴۶:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۰۰۹۷
یک فوتی و یک مصدوم در حادثه اتوبان خرازی
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با کارگران شهرداری در حال کار در مسیر غرب به شرق بزرگراه "شهید خرازی" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  سرهنگ احسان موُمنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران اظهار کرد: ساعت 02:40 بامداد روز گذشته خبری مبنی تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با کارگران شهرداری در حال کار در مسیر غرب به شرق بزرگراه "شهید خرازی" دریافت شد و تیمی از کارشناسان اداره تصادفات پلیس راهور تهران به همراه عوامل امدادی در نشانی اعلامی حاضر شدند.

او با اشاره به اینکه در بررسی اولیه مشخص شد راننده خودروی پژو پارس پس از واژگونی خودرو فوت و احدی از کارگران شهرداری و سرنشین خودرو مصدوم شده بودند که بلافاصله هر دو مصدوم برای دریافت خدمات درمانی توسط عوامل امدادی به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

این مقام پلیسی توضیح داد: بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت، خودروی سواری پژو پارس که در مسیر غرب به شرق بزرگراه خرازی در حال حرکت بوده پس از برخورد با علائم هشداری با یکی از کارگران شهرداری که مشغول به کار رنگ‌کاری بوده تصادف و پس از طی مسافتی حدوداً 800 متر با جدول حاشیه بزرگراه برخورد می‌کند و به دنبال آن پس از برخورد با دو اصله درخت واژگون می‌شود.

او افزود : در این حادثه راننده خودروی سواری که مردی حدودا 30 ساله بوده بر اثر شدت ضربه وارده در محل فوت می‌کند و سرنشین خودرو که خانم جوانی بودند و احدی از کارگران مصدوم می‌شوند.

این مقام پلیس عنوان کرد: کارشناسان علت حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه راننده و عدم کنترل خودرو و همچنین عدم توجه به جلو راننده خودروی سواری اعلام کردند.

سرهنگ موُمنی توصیه کرد: رانندگان در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند و در رانندگی کاملا به جلو توجه داشته باشند تا در صورت مشاهده علائم هشداری بتواند خودرو را کنترل و به راحتی بتوانند تغییر مسیر مناسب دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز