درگیری مسلحانه در شرق کشور

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۰۳۲۳
درگیری مسلحانه در شرق کشور
جانشین مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف 382 کیلوگرم انواع موادمخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای شمالی استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدعلی محمدی اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی زابل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

او افزود: مرزداران ،با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران، سعی در متواری شدن از محل داشتند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله خود را در فرصتی مناسب وارد کشور کنند، در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن توقیف یک خودرو و دستگیری یک قاچاقچی،  189 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 144 کیلوگرم تریاک، 25 کیلوگرم شیشه و 20 کیلوگرم سایر را کشف کنند.

سرهنگ محمدی در ادامه به یک عملیات موفقیت‌آمیز جداگانه دیگر در مرزهای شمالی استان اشاره داشت و افزود: در منطقه مرزی هیرمند، مرزداران موفق شدند 193 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 151 کیلوگرم تریاک، 37 کیلوگرم شیره تریاک و 5 کیلو سایر مواد را کشف کنند.

جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مجموعه مرزبانی اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای از مرزهای استان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز