کدام استان‌ها کشور بارانی می‌شود؟

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۰۳۷۳
کدام استان‌ها کشور بارانی می‌شود؟
یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فریبا گودرزی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: برای امروز استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات استان البرز انتظار بارش‌های پراکنده را داریم. فردا هم علاوه بر این مناطق در آذربایجان شرقی و غربی این بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: طی دو روز آینده در جنوب کشورمان، ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات زاگرس، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری، لرستان، مرکزی، غرب اصفهان و قم با رشد ابر، رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق در کنار وزش شدید باد روبه‌رو هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از روز یکشنبه تا روز سه‌شنبه در اکثر مناطق کشورمان آسمانی صاف را خواهیم داشت که با افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دما در نوار شمالی کشورمان همراه خواهند بود.

او ادامه داد: در چند روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش شدید باد را داریم که در مناطق مستعد می‌تواند منجر به خیزش گرد و خاک شود.

این کارشناس تصریح کرد: تهران نیز امروز آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری دارد که با وزش باد همراه است.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: بیشینه دمای امروز به ۳۳ درجه سانتیگراد می‌رسد و البته باید به این مساله اشاره کرد که تهران در روزهای آتی با افزایش دما مواجه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز