فرامرز اختراعی:

شربتی برای درمان کرونا وجود ندارد/ فاویپیراویر و رمدسیویر با قیمت‌های نجومی در بازار آزاد مطمئن نیستند

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۶:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۲۵۶۰
شربتی برای درمان  کرونا وجود ندارد/ فاویپیراویر و رمدسیویر با قیمت‌های نجومی در بازار آزاد مطمئن نیستند
رئیس هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی درباره صحت تولید شربت ضد کرونا گفت: بنده در این باره چنین چیزی نشنیده‌ام و در ضمن فکر نمی‌کنم صحت داشته باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اخبار ضد و نقیض متعدد درباره ساخت دارو برای مقابله با کرونا منتشر شده است. در این میان آزمایش موفق شربت ضد کرونا در دو بیمارستان آمل خبرساز شد. براساس این ادعا پژوهشگران آملی در طرحی پژوهشی موفق به تولید شربت ضد کرونا شدند که نتیجه استفاده از این شربت در درمان ۲۹۰ بیماری کرونایی موثر بوده است.

فرامرز اختراعی، رئیس هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، درباره صحت این خبر گفت: بنده در این باره چنین چیزی نشنیده‌ام. در ضمن فکر نمی‌کنم صحت داشته باشد.

در فضای مجازی داروهایی با مبلغ 50 میلیون تحت عنوان داروی کرونا به فروش می‌رسد، اختراعی در این خصوص گفت: البته داروهایی مانند فاویپیراویر و رمدسیویر با قیمت‌های نجومی در بازار آزاد عرضه می‌شوند که هم از نظر کیفی مطمئن نیستند و قیمت بالایی دارند.

به گفته او هر دو دارو اجازه یافته‌اند که به نظام درمان راه پیدا کنند که با قیمت‌های بسیار پائین‌تر از نرخ بازار سیاه عرضه شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز