عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

جلسه بی نظیری با وزیر ورزش داشتیم/ضرورت استفاده از مربی های داخلی مطرح شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۳۱۱۹
جلسه بی نظیری با وزیر ورزش داشتیم/ضرورت استفاده از مربی های داخلی مطرح شد
غلامرضا منتظری به تشریح جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر ورزش و جوانان پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ غلامرضا منتظری، نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه نمایندگان مجلس با وزیر ورزش و جوانان گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم مدیران دستگاه هایی را که به واسطه ماموریتی با کمیسیون فرهنگی همخوانی دارند دعوت به عمل می آورد تا برنامه های پیش روی آن ها را مورد بررسی قرار دهیم و خلاهای قانونی حوزه آن ها مورد بررسی قرار گیرد.

او افزود: در همین راستا وزیر ورزش و جوانان به کمیسیون فرهنگی دعوت شد و به سوالات نمایندگان مجلس پاسخ داد. وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون، گزارش وزارتخانه را قرائت کرد و هر کدام از معاونین ایشان نیز به صورت کوتاه گزارش حوزه های خود را ارائه دادند. مقرر شد این جلسات به صورت هدفمند برگزار شود.

نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مباحث حوزه جوانان و ازدواج نیز در این جلسه مطرح و مقرر شد چارچوبی برای کمک هزینه های ازدواج در نظر گرفته شود تا آن را در اختیار دولت قرار دهد. جوانانی که قصد دارند وام ازدواج دریافت کنند در قالب این چارچوب به آن ها وام اعطا خواهد شد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص صحبت های مطرح شده در رابطه با اساسنامه فدراسیون های ورزشی اذعان کرد: در این جلسه بحث اساسنامه فدراسیون ها نیز مطرح و بنا شد تا بخش های خصوصی مرتبط با ورزش نیز سامان دهی شوند و وزارت ورزش نیز در گزارش خود عنوان کرد که گام های اولیه در این زمینه برداشته شده است.

او افزود: کمیسیون فرهنگی در این جلسه تاکید کرد که از ظرفیت های داخلی بیشتر استفاده شود و در همین راستا از مربی های داخلی برای تیم ها بیشتر استفاده شود. این امر سبب می شود تا برای آینده کشور کادرسازی صورت پذیرد و نیروهای توانمند در ورزش پرورش پیدا کنند.

منتظری گفت: لزوم توجه به ورزش های همگانی و تربیتی مقوله دیگری بود که طرفین بر آن تاکید داشتند. یک تقویم زمانی در نظر گرفته شد تا نشست های بعدی طبق آن برای پیشبرد اهداف برگزار شود. در کمیسیون های تخصصی نیز صحبت های تخصصی و جزئی با معاونت های وزیر ورزش خواهیم داشت. 

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه با وزیر ورزش نتایج خوبی و حاصل قابل قبولی داشت. این جلسه کم نظیر بود و مباحث بسیار مفیدی در آن مطرح شد و طرفین با علاقه مندی مباحث را مطرح می کردند و یک فضای بسیار خوب بر جلسه حاکم بود. وزیر ورزش نیز از ایده های نو و بدیع مجلس استقبال کرد و خواهان در میان گذاشتن این ایده ها با مجموعه وزارتخانه ورزش شد.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز