نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس:

ازدواج جوانان مهم ترین موضوع جلسه با وزیر ورزش و جوانان بود/ کمک می کنیم یک همکاری خوب با وزارت ورزش و جوانان صورت گیرد

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۴:۵۸:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۳۱۵۶
ازدواج جوانان مهم ترین موضوع جلسه با وزیر ورزش و جوانان بود/ کمک می کنیم یک همکاری خوب با وزارت ورزش و جوانان صورت گیرد
قاضی زاده گفت: در جلسه نمایندگان با وزیر ورزش مجلس معین شد تا در حوزه تسهیلات و آسان کردن ازدواج جوانان تمامی ظرفیت ها به کار گرفته شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه گذشته نمایندگان مجلس با وزیر ورزش و جوانان گفت: این یک جلسه ابتدایی بود که برگزار شد و در طی آن مقرر شد تا دغدغه های طرفین مطرح شود و در این حوزه شناختی از چالش ها بوجود آید.

او افزود: مقوله ازدواج مهم ترین بحث این جلسه بود و طرفین بر این باور بودند که باید تسهیلات ویژه ای در این راستا به جوانان پرداخت شود. پس از مقوله جوانان و ازدواج، به مباحث و چالش های ورزش رسیدگی شد. با توجه به اینکه دولت در سال پایانی خود قرار دارد، به نحوی باید عمل شود که در جمع بندی ها به موفقیت هایی در مباحث توسعه ای دست یافت.

قاضی زاده هاشمی گفت: در این جلسه نمایندگان مجلس اعلام کردند که در حوزه تسهیلات و آسان کردن ازدواج جوانان تمامی تلاش خود را می کنند. مجموعه این اقدامات باید به نفع مردم و جوانان باشد تا دولت نیز بتواند در سال پایانی به خوبی در این حوزه ها عمل کند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای اینکه منابع اعتبارات ورزش پایدارتر باشد مقرر شد  تا در تخصیص اعتبارات به صورت جزئی تر و دقیق تر عمل شود و قطعا مجلس می تواند کمک کند تا زیرساخت های عرصه ورزش قوی تر شود و برای این امر نیز توافقاتی صورت گرفت.

او افزود: ما بر حوزه جوانان و ورزش نظارت خواهیم کرد و در همین راستا کمک هایی خواهیم کرد تا بتوانیم حوزه تامین منابع مالی را تقویت کنیم به گونه ای که یک همکاری خوب با وزارت ورزش و جوانان صورت گیرد. پایدارکردن منابع مالی یکی از اهداف اصلی ما برای توسعه امر ورزش است. این مقوله ای است که ورزش کشور به آن نیازی ضروری دارد. /انتهای پیام: 3

نظر شما