کشف ۲۱ فقره سرقت موتورسیکلت

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۹:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۳۵۴۳
کشف ۲۱ فقره سرقت موتورسیکلت
سرکلانتر هفتم از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با 21 فقره سرقت خبر داد و گفت: دستگیری مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ دوست علی جلیلیان، اظهار کرد: با تماس تلفنی تعدادی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی و مراجعه آنان به کلانتری، مشخص شد که وقوع سرقت در محدوده کلانتری 130 نازی آباد در مدت اخیر افزایش یافته است. پس از کمیسیون های بررسی موضوع، افزایش گشت های انتظامی هدفمند در محدوده کلانتری افزایش یافت.

او با اشاره به اینکه در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که سارق یا سارقان به سراغ موتورسیکلت های فاقد قفل و ضریب ایمنی کمتری می روند، افزود: گشت زنی های انتطامی ادامه داشت تا اینکه ساعت 10:52 سی و یکم تیرماه تیم عملیاتی کلانتری 130نازی آباد حین گشت زنی در حوالی خیابان نازی آباد به راکب موتور سیکلت فاقد پلاکی مشکوک شدند.

این مقام انتظامی گفت: گشت انتظامی کلانتری دستور توقف موتورسیکلت را صادر ولی راکب موتورسیکلت به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری به سرعت موتورسیکلت افزوده و سعی کرد با سوء استفاده از تردد خودرو های شهر خود را در ترافیک شهر پنهان و متواری شود.

سرکلانتر هفتم پایتخت تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب گریز، ماموران کلانتری موفق شدند وی را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری نازی آباد انتقال دهند.

او با بیان اینکه در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش به همین جرم سه مرتبه روانه زندان شده است، اضافه کرد: متهم 27 ساله در کلانتری به 21 فقره سرقت موتورسیکلت های فاقد قفل اعتراف کرد.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم به دادسرا معرفی و شناسایی مالخران موتورسیکلت های سرقتی در دستور کار قرار دارد.

نظر شما