احتمال بارش باران و رعد و برق در تهران

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۵:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۴۰۱۹
احتمال بارش باران و رعد و برق در تهران
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ کبری رفیعی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز در نوار شمالی کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش رخ می‌دهد و همچنین در ساعت‌های بعد از ظهر امروز برای مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، فارس، هرمزگان، شمال بوشهر و و کهکیلویه و بویر احمد بارش رگباری همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

او ضمن اشاره به اینکه در نوار شرقی استان خوزستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان و لرستان انتظار بارش پراکنده باران را داریم، ادامه داد: در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی در ساعت‌های بعد از ظهر بارش‌های رگباری همراه با وزش باد شدید اتفاق می‌افتد.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: روز‌های یکشنبه و دوشنبه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، جنوب فارس، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان، جنوب سیستان و خوزستان رگبار پراکنده باران رخ می‌دهند.

رفیعی با بیان اینکه از بعد از ظهر روز سه شنبه برای نوار شمالی کشور، دامنه‌های جنوبی، البرز، تهران و بخش‌هایی از زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، افزود: طی ۲ روز آینده انتظار بارش‌های شدید‌تری را در جنوب فارس، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان داریم.

او با اشاره به اینکه طی ۳ روز آینده در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید ادامه پیدا می‌کند، اظهار کرد: همچنین طی ۳ روز آتی شرق دریای عمان مواج است و در روز دوشنبه هم انتظار داریم بخش‌های مرکزی خلیج فارس مواج باشد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوایی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز نیمه ابری است و بعد از ظهر امروز افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در پایتخت وجود دارد.

رفیعی با بیان اینکه تهران همچنان با وزش باد رو به رو است، گفت: حداکثر دمای پایتخت امروز ۳۸ درجه و حداقل دمای آن به ۲۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

منبع: میزان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز