مرد طلبکار، بدهکارش را با خودرو زیر گرفت

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۸:۳۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۴۶۰۴
مرد طلبکار، بدهکارش را با خودرو زیر گرفت
مرد جوان که متهم است بدهکار خود را در یک تصادف عمدی به قتل رسانده است در حالی در شعبه دوم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد که منکر تمامی اتهامات خود شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حدود دو سال قبل خبر قتل مردی در پاکدشت ورامین به پلیس اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد جواد - مقتول - با مردی به‌نام غفور که صاحب یک کارگاه تولیدی بوده اختلاف حساب 60 میلیون تومانی داشته و غفور پس از ربودن وی با همدستی دوستانش او را به کارگاه خود در پاکدشت ورامین برده و حبس کرده بود اما جواد پس از کتک زدن یکی از متهمان از اسارتگاهش موفق به فرار شد ولی دقایقی بعد غفور وقتی متوجه این موضوع شد با خودروی پرایدش او را تعقیب کرده و زیر گرفت در این حادثه جواد کشته شد و غفور و همدستانش دستگیر شدند.

این در حالی بود که کارگران کارگاه تولیدی در اظهارات خود مدعی شدند غفور به خاطر اختلاف مالی جواد را ربوده و در کارگاه حبس کرده بود اما جواد پس از کتک زدن یکی از کارگرها فرار کرد و بعد هم این اتفاق افتاد.

صبح دیروز متهم و همدستانش در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای جلسه دادگاه پدر و مادر مقتول از طرف خود و نوه صغیرشان برای متهم ردیف اول پرونده درخواست قصاص کردند. اما وقتی متهم در جایگاه ایستاد منکر اتهاماتش شد و گفت: من یک کارگاه تولیدی داشتم و جواد هم از من خرید می‌کرد تا اینکه حدود 60 میلیون تومان به من بدهکار شد و هر چه می‌گفتم پولم را بده توجهی نمی‌کرد تا اینکه روز حادثه من در خانه بودم که یکی از همسایه‌های کارگاه تماس گرفت و گفت جواد به کارگاه آمده و یکی از کارگرانت به‌نام محمد را کتک زده. من هم به کارگاه رفتم و دیدم حالش خیلی بد است محمد از من خواست که او را به بیمارستان برسانم وقتی سوار خودرواش کردم تا او را به خانه ببرم و دفترچه بیمه‌اش را بردارد تا به بیمارستان برویم ناگهان کنار جاده چشمم به جواد افتاد خودرو را با عجله نگه داشتم و می‌خواستم دنده عقب بگیرم تا او را سوار کنم که ناگهان خودروام به جواد خورد و او هم روی خاکی کنار جاده پرت شد من که خیلی ترسیده بودم فرار کردم. من قصدی در این تصادف نداشتم و عمدی در کار نبود الان هم گزارش کارشناس راهنمایی و رانندگی را که گفته من به عمد با جواد برخورد کرده‌ام قبول ندارم.

در ادامه متهمان دیگر پرونده نیز به دفاع از خود پرداختند و همگی ادعای آدم ربایی و قتل را منکر شدند.

بدین ترتیب در پایان جلسه قضات برای تصمیم‌گیری در این پرونده وارد شور شدند.

نظر شما