مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان خبر داد:

ترکیب مجمع ملی جوانان تکمیل شد/ هر ۳۱ استان کشور دارای مجمع ملی جوانان شدند

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۶:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۴۶۶۸
ترکیب مجمع ملی جوانان تکمیل شد/ هر ۳۱ استان کشور دارای مجمع ملی جوانان شدند
سجاد سالک گفت: با برگزاری انتخابات الکترونیکی مجمع ملی جوانان استان کرمانشاه، هر 31 استان کشور منتخبان خود را شناختند و ترکیب مجمع ملی جوانان کامل شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سجاد سالک، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به تکمیل شدن مجمع ملی جوانان گفت: با برگزاری انتخابات الکترونیکی مجمع ملی جوانان استان کرمانشاه که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور به تعویق افتاده بود، عملا هر 31 استان کشور، منتخبان خود را شناختند و ترکیب مجمع ملی جوانان کامل شد.

او افزود: در این انتخابات الکترونیکی شاهد حضور بی‌نظیر واجدین حق رای  بودیم به‌گونه‌ای که از میان هر 80 نفر واجد رای دادن، 78 نفر آنها در این انتخابات الکترونیکی شرکت کردند و اتفاق بی‌نظیری را در کشور رقم زدند.

سالک با تاکید بر استفاده از ابزارهای نوین در این انتخابات گفت: استفاده از ابزارهای نوین و دوری از برگزاری انتخابات حضوری تاثیر بسیار مثبتی در افزایش مشارکت این انتخابات داشت در واقع ما باید همین روال را ادامه دهیم و در کارهای خود تاجایی که امکان پذیر است از فضای الکترونیک استفاده کنیم.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه افزود: در این شرایط خطرناک از همه گیری ویروس کرونا و از ایجاد یک بحران جلوگیری می‌کنیم و هم کارهای خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم و به سمت جلو حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام: 2.5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز