رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان خبر داد:

آخرین جزئیات برگزاری آزمون سمپاد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۰:۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۵۲۴۲
آخرین جزئیات برگزاری آزمون سمپاد
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان به تشریح جزئیات برگزاری آزمون ورودی پایه‌های هفتم و دهم سمپاد، پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در نشست مجازی با اشاره به برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در روزهای نهم و دهم مرداد، اظهار کرد: 213 هزار و 888 دانش‌آموز در پایه هفتم و 117 هزار و 528 دانش‌آموز در پایه دهم در این آزمون شرکت می‌کنند.

او با بیان اینکه آزمون ورودی پایه هفتم در 1722 حوزه و آزمون ورودی پایه دهم در 1082 حوزه برگزار می‌شود، گفت: در نهایت 17 هزار و 327 دانش‌آموز در پایه هفتم و 11 هزار و 875 دانش‌آموز در پایه دهم انتخاب می‌شوند.

مهاجرانی در خصوص کارت ورود به جلسه آزمون، گفت: کارت‌های ورود به جلسه که برای 27 تیر صادر شده بود برای این آزمون نیز معتبر است و دانش‌آموزان باید با کارت سر جلسه حضور داشته باشند.

او با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان بدون کارت نمی‌توانند وارد جلسه آزمون شوند، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه دانش‌آموزان الزامی است و باید ماسک به همراه داشته باشند؛ همچنین استفاده از محافظ صورت نیز مانعی ندارد.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان تصریح کرد: دانش‌آموزان، خودکار، مداد، پاک‌کن و وسایل شخصی را به همراه داشته باشند؛ البته ما آب معدنی پیش‌بینی کردیم اما پیشنهاد می‌کنیم دانش‌آموزان نوشیدنی همراه خود داشته باشند.

او درباره زمان اعلام نتیجه آزمون، اظهار کرد: فرایند اعلام نتیجه زمان‌بر است اما سعی کردیم به‌گونه‌ای پیش‌بینی کنیم تا شهریور انجام دهیم تا در زمان آغاز سال تحصیلی مشکلی نباشد.

مهاجرانی گفت: آزمون ورودی پایه هفتم روز پنجشنبه نهم مرداد از ساعت 9 صبح  و همچنین آزمون ورودی پایه دهم روز جمعه دهم مرداد از ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز