مدیرعامل شرکت متروی تهران:

اوراق مشارکت سال ۹۸ مترو منتشر شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۵۲۹۹
اوراق مشارکت سال ۹۸ مترو منتشر شد
علی امام از انتشار اوراق مشارکت سال 98 شرکت متروی تهران به عاملیت بانک رفاه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی امام،مدیرعامل این شرکت از انتشار مبلغ یک هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت سال ۹۸ به عاملیت بانک رفاه خبرداد.

امام با اشاره به اینکه بدهی‌های انباشته شهرداری تهران به سیستم بانکی موانع بسیاری را برای دریافت مجوز بانک مرکزی و صدور اوراق مشارکت سال 98 ایجادکرده بود، خاطرنشان کرد:خوشبختانه با دستور فوری رئیس‌کل بانک مرکزی، رایزنی‌ها جهت پذیرش عاملیت بانک رفاه و انتشار این اوراق به نتیجه رسید.

امام عنوان کرد: از مبلغ 1500 میلیاردتومان اوراق مشارکت سال 98، یک هزار میلیارد تومان آن به شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) و 500 میلیارد تومان آن به شرکت اتوبوسرانی تهران تعلق دارد.

او افزود: درصورت تاخیر جهت صدور مجوزهای لازم، 1500 میلیارد تومان اوراق مشارکت از دست می رفت؛ به همین دلیل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، معاونت مالی واقتصادی شهردار تهران و نیز بانک مرکزی و بانک رفاه همکاری بی‌سابقه و بی‌نظیری را جهت تحقق این موضوع داشتند.

گفتنی است؛ شیوع ویروس کرونا در ماه های پایانی سال گذشته انجام برخی از امور اداری برای انتشار اوراق مشارکت سال 98 شهرداری تهران را با موانعی مواجه کرد. به همین دلیل زمان نهایی انتشار این اوراق مدت‌زمان 4 ماه تمدیدشد تا شهرداری تهران وشهروندان تهرانی از این فرصت محروم نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز