آغاز پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور از ۵ مرداد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۵۵۵۹
آغاز پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور از ۵ مرداد
پذیرش دانشجوی بدون کنکور (بر اساس سوابق تحصیلی) مهر سال 1399 دانشگاه پیام نور از 5 مرداد آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بخشی خانیکی، رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در گفتگو با برنا گفت: پذیرش دانشجوی بدون کنکور (بر اساس سوابق تحصیلی) مهر سال 1399 دانشگاه پیام نور از 5 مردادماه آغاز شد و تا 2 شهریورماه ادامه دارد.

او بیان داشت: دانشگاه پیام نور استان تهران در هجده مرکز و واحد در گروه‌های آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، زبان‌های خارجه و هنر از طریق پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

بخشی خانیکی با اشاره به ثبت نام اینترنتی این دوره گفت: داوطلبان تحصیل بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور می‌توانند از میان هفتاد عنوان رشته مختلف در سطح استان تهران انتخاب رشته نمایند. همچنین ثبت نام این دوره صرفا اینترنتی می‌باشد و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ضمن تشریح سیستم آموزشی و تسهیلات دانشگاه پیام نور اظهار کرد: آموزش حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی، اعطای انواع وام های شهریه و تسهیلات بانکی با کارمزد ۲ درصد، تنوع در عناوین رشته ها، امکان تغییر رشته، مهمان شدن و انتقال به شهر مورد درخواست دانشجو، امکان تحصیل برای شاغلین، بانوان و افرادی که قادر به حضور در کلاس‌ها نیستند و ... باعث شده است دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور  شرایط مطلوبی برای تحصیل دانشجویان  مقاطع تحصیلی مختلف فراهم نماید.

 وی در انتها بیشترین آمار قبولی دانش‌آموختگان دانشگاه پیام نور در آزمون‌های استخدامی و تحصیلات تکمیلی را گواهی بر سیستم آموزشی توانمند و کاربردی این دانشگاه دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز