رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

انهدام ۲۲ باند مجرمانه توسط پلیس پایتخت/ کشف ۱۲ قبضه اسلحه جنگی/ دستگیری یکی از مهم ترین اخلالگران بازار ارز

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۵۸۰۶
انهدام ۲۲ باند مجرمانه توسط پلیس پایتخت/ کشف ۱۲ قبضه اسلحه جنگی/ دستگیری یکی از مهم ترین اخلالگران بازار ارز
سی و هفتمین طرح رعد با حضور رئیس پلیس پایتخت برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت گفت: 273 حکم قضایی اخذ شد و به مرحله اجرا در آمد و 273 مرکز مورد هجوم پلیس قرار گرفت. در این طرح رعد 22 باند منهدم شد و 8378 مورد اموال مسروقه مردم از این باندها کشف شد و از این افراد 12 قبضه اسلحه جنگی کشف شد.

او افزود: در این طرح 635 سارق و زورگیر و مجرم در حوزه های دیگر دستگیر شدند. ارزش اموال مکشوفه از این افراد 12.5 میلیارد تومان بوده است. در این طرح 108 دستگاه خودرو و 76 موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: در این طرح به 801 پرونده سرقت در تهران رسیدگی شد و از افراد 37 قبضه سلاح سرد ضبط شد. در این طرح 30 قاچاقچی کالا دستگیر شدند و از آن ها حدود 114 هزار قلم کالای قاچاق توقیف شد. ارزش این کالاها 14 میلیارد تومان بود.

سردار رحیمی در خصوص دستگیری افراد توزیع کننده اقلام ضدفرهنگی خاطرنشان کرد: در حوزه امنیت عمومی 65 نفر از افرادی که سی دی ها و محتویات غیراخلاقی توزیع می کردند دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص برهم زنندگان بازار ارز گفت: در روزهای اخیر یکی از مهم ترین اخلالگران بازار ارز که معاملات فردایی را انجام می داد و بواسطه شبکه ای که متشکل از 30 نفر بود، سبب می شد تا قیمت ارز به صورت کذایی افزایش یابد، دستگیر شد. این فرد مدت ها تحت تعقیب پلیس بود و حتی برای شناسایی نشدن در صندوق عقب خودروها جا به جا می شد و در یکی از استان های غربی سرانجام دستگیر شد که پس از آن حدود 24 نفر از همدستانش دستگیر شد.

//انتهای پیام: 5

نظر شما