مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان:

سامانه امید زندگی در روزهای کرونا به کمک مردم می‌آید/تولید محتوای فرهنگی برای عموم مردم

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۸:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۵۹۹۸
سامانه امید زندگی در روزهای کرونا به کمک مردم می‌آید/تولید محتوای فرهنگی برای عموم مردم
اعظم کریمی گفت: در ایام کرونا که امکان مراجعه حضوری به مشاوران وجود ندارد، افراد می‌توانند از مشاوره‌های آنلاین و آفلاین سامانه امید زندگی استفاده کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سامانه ملی «امید زندگی» روز گذشته 6 مردادماه سال جاری در نشست صمیمانه وزیر ورزش و جوانان و معاون امور جوانان با اعضای مجمع ملی خیرین ازدواج، رونمایی شد.

اعظم کریمی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اشاره به نحوه عملکرد این سامانه گفت: سامانه ملی امید زندگی بستری برای مشاوره آنلاین است، چندی پیش (6 مردادماه) با پیام آقای سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان رسما به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرد.

او افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به این سامانه در موضوعات مدنظر مانند مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره زوجین، فرزندپروری و هر مشکلی که برای رفع آن نیاز به مشاور دارند، استفاده کنند و از این خدمات بهره مند شوند.

کریمی با اشاره به مشاورانی که در این سامانه مشغول به فعالیت هستند، گفت: مشاورین ما در مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به عنوان مشاور و روانشناس با این سامانه همکاری می‌کنند.

او افزود: همچنین بسته‌هایی در قالب محتوای فرهنگی در این سامانه قرار داده شده که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان درمورد تعرفه استفاده از این سامانه گفت:  در حال حاضر خدمات در این سامانه به صورت رایگان ارائه می‌شود و در آینده طبق تعرفه سازمان نظام روانشناسی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

او تصریح کرد: این سامانه نمونه مشابهی در این سطح ندارد و در ایام کرونا که امکان مراجعه حضوری به مشاوران وجود ندارد، افراد می‌توانند از مشاوره‌های آنلاین و آفلاین آن استفاده کنند.

کریمی گفت: امید داریم با استفاده از این سامانه کارآمد، همه جوانان و خانواده‌ها بتوانند با رفع مشکلاتشان زندگی سلامت تجربه کنند.

او در پایان عنوان کرد: سامانه امید زندگی در حال حاضر در دسترس عموم قرار دارد و افراد می‌توانند به آدرس سامانه امید زندگی مراجعه و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

//انتهای پیام: 2.5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز