مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان:

سمن‌های جوانان از ظرفیت خبرگزاری برنا استفاده کنند/ اخذ شناسه ملی وزارت کشور توسط سمن‌های جوانان اختیاری است

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۶۴۷۴
سمن‌های جوانان از ظرفیت خبرگزاری برنا استفاده کنند/ اخذ شناسه ملی وزارت کشور توسط سمن‌های جوانان اختیاری است
سجاد سالک، گفت: سمن‌های جوان در استان‌ها حتما از ظرفیت خبرگزاری برنا استفاده کنند چرا که این خبرگزاری در این خصوص آمادگی کامل خود را اعلام کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سجاد سالک، مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان با اشاره به افزایش درخواست ثبت سمن های جوانان گفت: در طول سالهای گذشته با شیب افزایش درخواست سمن مواجه بودیم اما امسال به دلیل کرونا با کاهش درخواست ها رو به رو شدیم درنتیجه درخواستم این است که مدیران استان‌ها با معرفی و اطلاع رسانی و تبلیغات درست برای ثبت سمن های خوب و کارآمد تلاش کنند.

او افزود: ما نمی توانیم برای ثبت سمن ها کمک مالی ارائه دهیم چون با این کار آنها را به سمت خلاف جهت می بریم بنابراین تبلیغات بهترین راه جذب سرمایه و تسهیل ثبت سمن جوانان است. 

سالک درخصوص رتبه بندی سمن های جوانان تصریح کرد: سمن های جوانان هر 31 استان رتبه بندی شدند و شهریورماه نتایج آن را اعلام می‌کنیم.

او افزود: طبیعی است اگر ارتقای تخصیص وجود داشته باشد به سمن هایی که در درجه بالاتری قرار دارند، تعلق می گیرد و سمنی که پایین ترین رتبه را دارد کمترین حمایت را دریافت می کند. 

سالک با اشاره به اختیاری بودن اخذ شناسه وزارت کشور گفت: دریافت شناسه برای سازمان های مردم نهاد اجباری نیست اما اگر سمن جوانی شناسه دریافت نکند می تواند با اعتبارنامه خود کارش را ادامه دهد اما اگر بخواهد اعتبارات بیشتری دریافت کند و در هر زمینه ای فعالیت داشته باشد باید از وزارت کشور شناسه ملی اخذ کند تا مجوز در دست داشته باشد. 

مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان در توصیه ای به سمن های جوانان گفت: سمن های جوان در استان‌ها حتما از ظرفیت خبرگزاری برنا استفاده کنند چرا که این خبرگزاری در این خصوص آمادگی کامل خود را اعلام کرده است و تفاهم نامه های لازم منعقد شده است. 

او اظهار کرد: خبرگزاری برنا حتی کارتابل هم در اختیار سمن های جوان قرار داده و این تشکل ها می توانند از ظرفیت عظیم این خبرگزاری درجهت انعکاس اقدامات خود استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز