سرکلانتر یکم پایتخت خبر داد:

دستگیری سارق دوچرخه‌های بیدود/ تیراندازی در پارک قیطریه

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۷:۵۷:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۶۵۳۲
دستگیری سارق دوچرخه‌های بیدود/ تیراندازی در پارک قیطریه
سرهنگ محمد کالوسی گفت: در روزهای اخیر اخباری مبنی بر به سرقت رفتن دوچرخه‌هایی که تحت عنوان بیدود در معابر عمومی برای استفاده شهروندان تعبیه شده واصل شد که پس از انجام اقدامات پلیسی سارق این دوچرخه‌ها دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اموال عمومی در محل‌های عمومی از جمله وسایل و محل‌هایی هستند که امکان وقوع جرم و تخلف در آن‌ها به واسطه اینکه غالبا محدود نیستند بیشتر است. در ادامه حتی مشکلات و معضلاتی شاید حتی جدی‌تر برای شهروندان ایجاد کند. حوزه‌ای که در روزهای اخیر پلیس پایتخت با جدیت در عرصه مقابله با آن ورود کرده و تقریبا هر روز تعدادی از متخلفین این حوزه دستگیر می‌شوند تا شهروندان بتوانند به راحتی از این ابزار و اماکن استفاده کنند.

سرهنگ محمد کالوسی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت، در این خصوص گفت: در روزهای اخیر اخباری مبنی بر به سرقت رفتن دوچرخه‌هایی که تحت عنوان بیدود در معابر عمومی برای استفاده شهروندان تعبیه شده واصل شد که پس از انجام اقدامات پلیسی سارق این دوچرخه ها دستگیر شد.

او افزود: این فرد پس از شکستن قفل‌ها و از کار انداختن سایر ابزار نگهداری این دوچرخه‌ها آن را رنگ‌آمیزی کرده و به مبلغ 200 هزار تومان به فروش می‌رسانده است. این فرد در هنگام رنگ‌آمیزی دوچرخه و انجام سایر اقدامات روی آن برای فروش، توسط عوامل انتظامی کلانتری 122 دربند دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده سابقه‌دار است و در گذشته 5 سال سابقه زندان داشته است و برای دومین مرتبه در این هفته دستگیر شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به برخورد جدی با سارقین در سایر عرصه‌ها گفت: در هفته اخیر در محدوده این سرکلانتری 46 سارق دستگیر شدند که به واسطه 28 حکم قضایی اخذ شده، عملیاتی شد.

سرهنگ کالوسی در خصوص تیراندازی در یکی از پارک‌های شمال شهر تهران بیان کرد: در محدوده پارک قیطریه دونفر از فروشندگان مشروبات الکلی با عوامل انتظامی درگیر می‌شوند که پس از حمله به پلیس، ماموران مجبور به تیراندازی برای اخطار می‌شوند و سپس آن‌ها را دستگیر می‌کنند.

انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز