برگزاری آزمون دکتری ۹۹ زیر سایه سنگین کرونا از زبان یک داوطلب

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۲:۰۰:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۷۰۱۵
پس از کش و قوس‌های فراوان در خصوص برگزاری آزمون‌های سراسری 99 در شرایط شیوع گسترده ویروس کرونا که چندین ماه است دامن گیر بسیار از کشورهای جهان شده است بالاخره برگزاری آزمون های سراسری از امروز آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پس از شیوع بیماری کرونا ، آزمون دکتری 99 که در ابتدا قرار  بود در اواسط اسفند برگزار شود، چندین بار به تعویق افتاد. اما بالاخره امروز پنجشنبه 9 مرداد ماه بنا به اعلام قبلی برگزار شد.

نگرانی های بسیاری در خصوص چند و چون اجرای پروتکل های بهداشتی و امنیت جانی داوطلبان در حین برگزاری این آزمون وجود داشت زیرا از ماه های گذشته تمامی متخصصان و پزشکان تجمعات انسانی را عاملی برای انتشار بیش از پیش ویروس کووید 19 عنوان کردند.

یکی از داوطلبان این آزمون در گفتگو با خبرگزاری برنا در خصوص چگونگی اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حوزه های این آزمون گفت: در ورودی حوزه ها از تب سنج به منظور غربالگری تب داوطلبان استفاده شد و به روال گذشته شماره صندلی ها در ورودی ها نصب شده است.

او افزود: تعداد بسیاری از داوطلبان از ماسک استفاده کرده اند.

این داوطلب در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حوزه های امتحانی بیان کرد: حوزه ها بسیار خلوت بود و افراد کمی داخل حیاط ها وجود داشتند که خود دلیل بر پراکندگی افراد و جلوگیری از تجمع بود.

او تصریح کرد :نیمی از ظرفیت کلاس ها و سالن های این حوزه ها تکمیل شده بود به گونه ای که در کلاسی با ظرفیت امتحانی 21 نفر ، 11 نفر حضور داشتند و فاصله گذاری اجتماعی به خوبی رعایت شده بود.

آزمون دکترا

نظر شما