پیام تبریک هیات مدیره مجمع ملی جوانان کشور به مناسبت صدور پروانه فعالیت

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۹:۰۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۷۳۷۷
پیام تبریک هیات مدیره مجمع ملی جوانان کشور به مناسبت صدور پروانه فعالیت
هیات مدیره مجمع ملی جوانان در پیامی صدور پروانه فعالیت "مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان" را به جوانان و فعالین اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ بنابر این گزارش متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات به پیشگاه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر "عجل الله تعالی فرجه الشریف" و درود به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی "قدس‌ سره الشریف" و همچنین سلام و درود به ارواح طیبه شهدای گرانقدر اسلام و با آرزوی سلامتی و طول عمر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای "ادام الله ظله علی رئوس المسلمین" و ابراز سلام‌ خدمت جوانان میهن عزیزمان بویژه اعضای محترم‌ مجامع استانی‌ ، سازمان‌های مردم نهاد و فعالین اجتماعی حوزه جوانان

جوان، کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت، قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت است؛ از این رو در برنامه ریزی ها و سیاست های فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه ای به این نسل می شود و دولت ها برای بهره برداری صحیح و استفاده مطلوب از نیروها و استعدادهای جوانان در امور مختلف سازندگی و اداره کشور،‌ تمام تلاش خود را به کار می گیرند که شور و نشاط و توانایی‌های جوانان را، سالم و سازنده برای رفع نیازها و رفاه و آسایش حال و آینده جامعه هدایت کنند.

نسل جوان، از آسیب پذیرترین و حساس ترین نیروهای هر کشور است. جوانان، از گذشته های دور همچنان شکار خوبی برای دشمنان اسلام و انقلاب بوده اند. دشمنان انقلاب،‌ امروز به خوبی دریافته اند که غارت و چپاول منابع مادی و معنوی ملل جهان سوم خصوصاً کشورهای اسلامی، منوط به تحریف فرهنگ و ارزش های ملی و مذهبی و از سوی دیگر تحمیل نگرش غربی و سرانجام اشاعه فساد و بی تفاوتی میان مردم به ویژه نسل جوان است. از این روست که ژرف نگری و دقت در امورجوانان و رفع نیازمندی های فکری و معنوی آنان اهمیت بیشتری می یابد.

شما جوانان و یاوران ما مهربانانه ما را در جستجوی آرمان‌هایمان تنها نگذاشتید و اگر نبودید، ما در نیمه راه باز می ماندیم و کمر خم می کردیم.

شما با صمیمیت برخاسته از یکرنگی و مهربانی تان ما را یاری دادید، همراه مان بودید و کاستی ها را صبورانه تاب آوردید. از جوانی و نشاط شما بسیار آموختیم و رایحه روح بخش شور و نشاط تان را با هر نفس فرو دادیم و بر صورت خستگی ها و بیم ها به پشتوانه خدای زیبایی‌ها و شما خنده زدیم.

تحقق پیشرفت و توسعه همه جانبه کشورها مستلزم بهره گیری از استعداد، توان و حضور فعالانه و مطالبه گری مردم و مشارکت آنها در ارتقاء و تکامل بیشتر جامعه است و توسعه پایدار جوامع در تمامی عرصه ها میسر نمی گردد جز با همراهی تشکل‌هایی که برخاسته از بطن مردم هستند. 

حمد بر توفیقات الهی، پس از پیگیری اعضای هیات موسس مجمع ملی سمن‌های جوانان، طی مراحل و تشریفات اداری در وزارت کشور و اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری، این نهاد غیر دولتی در تاریخ ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۹ به شماره ثبت ۴۹۹۹۶ و شناسه ملی ۱۴۰۰۹۲۷۸۶۹۹ که در سازمان ثبت املاک و اسناد جمهوری اسلامی ایران ثبت شده بود؛ پس از ثبت حقوقی و صدور پروانه فعالیت در سازمان امور اجتماعی کشور ، روز چهارشنبه ۸ مرداد ماه ۱۳۹۹ پروانه فعالیت "مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور" طی لوحی به امضای دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر محترم کشور دریافت نمود.

این اتفاق فرخنده را در آستانه عید سعید قربان خدمت جوانان و فعالین‌ اجتماعی جوان‌ تبریک عرض می‌‌نماییم.

لازم می دانیم مراتب سپاس و قدردانی خود را از دکتر سلطانی‌فر مقام عالی وزارت، مهندس تندگویان معاون محترم امور جوانان و دکتر سالک مدیرکل محترم مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان و همچنین از حمایت سرکار خانم دکتر عابدینی معاون محترم سازمان اجتماعی کشور و اعضای شورای ملی حمایت و توسعه تشکل‌ها تشریک مساعی داشته اند ابراز داریم.

از خداوند متعال برای همه جوانان، و فعالان مشارکت های اجتماعی سلامتی و مزید توفیق مسالت داریم.

و السلام علیکم‌ ک رحمه الله و برکاته

با احترام

هیات مدیره مجمع‌‌ ملی سازمان‌های مردم‌ نهاد جوانان کشور

۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۹

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز