معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد:

لزوم برگزاری کنکور امسال و بررسی لغو کنکور در سال های آینده

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۷۳۹۶
لزوم برگزاری کنکور امسال و بررسی لغو کنکور در سال های آینده
محمد مهدى تندگویان، معاون امور جوانان با اشاره به لزوم بررسى لغو کنکور در توئیتر خود نوشت: لغو کنکور امسال برای مشمولان نظام وظیفه مشکل ساز می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر برگزاری کنکور امسال، خواستار ایجاد شرایطی برای پایان کنکور در سال های آینده شد. 

تندگویان در توییتر نوشت: بهترین توصیه ها برای  عزاداری محرم  در کلام‌ رهبری خطاب به منبریهاومداحان بیان شدولازم الاجراست ولی ظاهرانظام آموزش و پرورش ماحریف  مافیای کنکور  نیست گروهی که برای تامین منافع مالی نه سلامت وجان برای آنهااهمیت داردنه حجم ناامیدی  جوانان  در مواجه باکنکور واقدام به  مهاجرت  از ایران...

البته منظور بنده لغو تنها  کنکور   امسال نیست ماهیت برگزاری کنکور باید تبدیل به روشهای بهینه در ورود جوانان صاحب مهارت و استعداد به دانشگاهها باشد.

با حذف تنها کنکور امسال کمکی به جامعه جوانان کشور نخواهد شد بلاتکلیفی مشمولان وظیفه به وجود خواهد آمد و تقاضای دو برابری در سال آینده که بدتر خواهد بود موضوع کنکور یکبار برای همیشه باید در کشور تمام شود و در آمدهای آن به توسعه دانشگاها اختصاص یابد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز