تصادف هولناک موتورسوار در بزرگراه بعثت تهران

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۷۸۵۰
تصادف هولناک موتورسوار در بزرگراه بعثت تهران
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پژو در بزرگراه "بعثت" و مصدومیت موتورسوار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "احسان مومنی" عنوان کرد: بامداد امروز یازدهم مرداد ماه وقوع یک فقره تصادف جرحی  یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی سواری پژو در مسیر غرب به شرق بزرگراه "بعثت" به پلیس 110 اعلام شد.

او بیان داشت: تیم کارشناسی پلیس راهور تهران، بلافاصله در محل به همراه عوامل امدادی حاضر شدند و راکب موتورسوار که بر اثر شدت ضربه وارده مصدوم شده بود به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راهور ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند و به دست آوردند، راکب موتورسیکلت که بر اثر بارندگی و لغزندگی بزرگراه قادر به کنترل موتورسیکلتش نبوده از مسیر  منحرف و پس از برخورد با زمین  متوقف می شود و در این مسیر یک دستگاه خودروی سواری که در حال حرکت بوده با موتورسیکلت واژگون شده تصادف می کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران افزود: تیم اعزامی کارشناسان پلیس راهور  علت حادثه را عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی خودروی سواری پژو اعلام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز