آغاز توزیع کارت کنکور ارشد از فردا/افزایش ۶۴ هزار نفری داوطلبان کنکور

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۸۲۱۹
آغاز توزیع کارت کنکور ارشد از فردا/افزایش ۶۴ هزار نفری داوطلبان کنکور
سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور از توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از فردا، دوشنبه ۱۳ مرداد ماه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ، درباره زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد، گفت: توزیع کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از فردا، دوشنبه ۱۳ مرداد ماه آغاز و ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه به پایان می‌رسد.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: بر اساس آخرین تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا کنکور کارشناسی ارشد در نوبت صبح روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۶، ۱۷، ۱۸ مرداد) برگزار می‌شود.

او در ادامه بیان کرد: کنکور کارشناسی ارشد در رشته‌های شناور روز شنبه ۱۸ مرداد ماه برگزار می‌شود داوطلبانی که متقاضی شرکت در این رشته‌ها هستند باید کارت ورود به جلسه برای آن دریافت کنند.

زرین آمیزی افزود: برای رفاه حال داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد داوطلبانی که مبتلا به کرونا هستند با هماهنگی وزارت بهداشت در بیمارستان‌های تعیین شده در شهر محل آزمون داوطلب سر جلسه حاضر می‌شوند.

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند از چهار روش جستجو بر اساس شماره پرونده و سریال ثبت نامی، جستجو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری، جستجو بر اساس شماره پرونده و کد ملی، جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی می‌توانند از کارت ورود به جلسه پرینت تهیه کنند.

او یادآوری کرد: داوطلبان برای ورود به محل برگزاری آزمون باید علاوه بر همراه داشتن کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار نیز به همراه داشته باشند.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه افزود: داوطلبان در صورت مشاهده هر گونه نقص در اطلاعات ثبت نامی می‌توانند طی روز‌های سه شنبه ۱۴ مرداد و چهارشنبه ۱۵ مرداد به باجه‌های رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت شده اقدام کنند.

او در پایان گفت: سازمان سنجش آموزش کشور  به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند و همچنین رفاه حال داوطلبانی که به این ویروس مبتلا نیستند مقرر کرده است که داوطلبان کارشناسی ارشد کرونایی در مکانی جدا از سایر داوطلبان در کنکور شرکت کنند.

نظر شما
پرونده ویژه