ساخت ۷۵ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۸۳۱۷
ساخت ۷۵ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان
وزیر آموزش و پرورش گفت: با توافقاتی که با وزیر راه، مسکن و شهرسازی انجام گرفته بیش از ۷۵ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان احداث شده ا ست و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن حاجی میرزایی،وزیر آموزش و پرورش افزود: این واحد‌های مسکونی در اختیار فرهنگیان شاغل و بازنشسته که مسکن ندارند قرار می‌گیرد.

او گفت: عملیات ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده و آموزش و پرورش با بودجه اختصاصی و استفاده از تسهیلات بانک مسکن آورده اولیه ساخت این واحد‌های مسکونی را نیز تامین کرده است.

حاجی میرزایی همچنین به افزایش رشته‌های هنرستان‌ها درموضوع مسکن و شهرسازی اشاره و تاکید کرد: در موضوع راه و شهرسازی به دلیل تنوع رشته‌ها از جمله راه، ریل، دریا و بندر، آموزش و پرورش می‌تواند آموزش‌های مهارتی خوبی به دانش آموزان ارایه کند.

 وزیر آموزش و پرورش از تاسیس هنرستان‌های ویژه مشاغل راه و شهرسازی خبرداد و افزود: طبق قانون باید ۵۰ درصد دانش آموزان دبیرستانی در رشته‌های مهارتی هنرستان‌ها مشغول به تحصیل شوند که تاسیس این هنرستان‌ها می‌تواند کمک بزرگی در این باره باشد.

او گفت: ایجاد رشته‌های جدید مهارتی با هدف حذف کنکور و مشکلات زیادی که برای آموزش و پرورش ایجاد کرده است گام بسیار خوبی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز