کشف محموله اسلحه در اهواز

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۸۵۸۵
کشف محموله اسلحه در اهواز
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان اهواز خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل و خودروی متهمان 40 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و 21 کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان با کار اطلاعاتی و فنی شبانه روزی اعضای باند 4 نفره قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با رصد اطلاعاتی محل دپو سلاح و مهمات را شناسایی و بامداد امروز (12 مرداد 99) با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم هر 4 متهم را دستگیر کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: در بازرسی از منزل و خودروی متهمان 40 قبضه سلاح غیرمجاز پنج تیر شورشی وینچستر، 20 کیلوگرم تریاک، یک کیلو حشیش کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز