قتل مقابل چشمان مادر

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۸:۴۱:۰۹
کد خبر: ۱۰۳۸۶۵۹
قتل مقابل چشمان مادر
اوایل هفته گذشته مأموران پلیس از وقوع قتلی در یکی از خانه‌های منطقه شاهین ویلای کرج با خبر شدند. مأموران با حضور در محل با جسد پسری جوان رو به رو شدند که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ به دستور بازپرس بهمن آبیار از شعبه دوم دادسرای جنایی البرز جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. کارآگاهان در تحقیقات اولیه دریافتند خانه متعلق به مقتول و برادرش است که در آن مجردی زندگی می‌کردند. مادر و خواهر مقتول که در محل حضور داشتند به پلیس گفتند که روز حادثه وقتی فهمیدند این دو برادر با هم اختلاف پیدا کرده‌اند برای حل و فصل ماجرا به خانه آن‌ها آمدند، اما ناگهان کار به درگیری فیزیکی کشید و این قتل رخ داد

متهم که شاهین نام داشت نیز ضمن اعتراف به قتل برادرش گفت: پدرام برادر بزرگتر من بود، اما سال‌ها پیش معتاد شد و به کارهای خلاف رو آورد. از آنجا که ما با هم زندگی می‌کردیم به خاطر رفتار و اعتیادش همیشه با او مشکل داشتم نه در خرج و مخارج خانه کمک می‌کرد و نه کار و کاسبی داشت همه مشکلات برعهده من بود. آن روز به مادرم زنگ زدم و گفتم به اینجا بیا و تکلیف من و پدرام را روشن کن، اما باهم درگیر شدیم من فقط قصد ترساندن پدرام را داشتم، اما نمی‌دانم چه شد که چاقو را برداشتم خون جلوی چشمم را گرفت وبه او ضربه‌ای زدم.

این متهم جوان پس از اعتراف به کشتن برادرش صبح دیروز از زندان به شعبه ۲ بازپرسی دادسرای استان البرز منتقل شد و در حالی که انگیزه خود را از این کار اعتیاد برادرش عنوان می‌کرد گفت: من نمی‌خواستم او را بکشم فقط یک لحظه عصبانی شدم و نفهمیدم چه کار می‌کنم.

بدین ترتیب در حالی که مادر مقتول هنوز شکایتی مطرح نکرده است پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.

نظر شما
پرونده ویژه