تامین تجهیزات پزشکی و درمانی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۸۶۸۹
تامین تجهیزات پزشکی و درمانی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام
معاون درمان وزارت بهداشت از تجهیزات پزشکی و درمانی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام پیش از احداث و راه اندازی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشتی در سی و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری ایلام اعلام کرد: تمام تجهیزات پزشکی و درمانی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام پیش از احداث و راه اندازی، از سوی وزارت بهداشت تامین می‌شود.

او افزود: مرکز مناسب روانپزشکی ویژه بیماران و جامعه هدف در شهر ایلام ایجاد می‌شود.

جان بابایی تصریح کرد: اختصاص سی تی اسکن به شهرستان‌های سرابله و ایوان که فاقد دستگاه تشخیصی سی تی اسکن هستند، در اولویت برنامه های حوزه درمان وزارت خواهد بود.

معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تجهیز مرکز ناباروری بیمارستان آیت الله طالقانی و بخش‌های آنژیوگرافی و اتاق عمل قلب باز بیمارستان‌ شهید مصطفی خمینی ایلام از تعهدات وزارت بهداشت است، خاطر نشان کرد: مراکز پرتودرمانی و رادیوتراپی در ایلام احداث می‌شود.

او با اعلام اینکه نیروی انسانی و تجهیزات درمانی بیمارستان محلی شهرستان ملکشاهی از سوی وزارت بهداشت تامین خواهد شد، افزود: در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) آبدانان، اورژانس استاندارد و مجهز احداث خواهد شد.

جان بابایی همچنین در این جلسه از عملکرد عالی تیم درمانی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام نسبت به کشور قدردانی کرد و گفت: مهم‌ترین علت کاهش مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا در ایلام نسبت به کشور؛ حاصل عملکرد بسیار عالی تیم درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام بوده است.

او افزود: بهترین مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا در سطح کشور در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام انجام می‌شود.

معاون درمان وزارت بهداشت اظهار داشت: در کنار تلاش و فداکاری حوزه درمان، خوشبختانه حوزه بهداشت نیز در استان ایلام توانسته است آمار مبتلایان به بیماری کرونا را به نحو شایسته‌ای کاهش دهد.

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام

جان بابایی در سفر به ایلام از بخشهای مختلف بیمارستان شهید مصطفی خمینی این شهرستان به عنوان مرکز درمانی بیماران مبتلا به کرونا نیز بازدید کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت در دفتر پرستاری بیمارستان ضمن دیدار و گفت و گو با کارکنان و پزشکان شاغل در بیمارستان، از خدمات و تلاشهای شبانه روزی و ایثارگرانه آنان تقدیر کرد و در جریان خدمات دهی به بیماران در این بیمارستان قرار گرفت.

او از بخش‌های در حال راه‌اندازی آنژیوگرافی و اتاق عمل قلب باز این بیمارستان بازدید و در جریان مراحل احداث و اعتبارات هزینه شده در این بخش‌ها قرار گرفت.

جان بابایی از بازدید خود با همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام از بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان عیادت و دلجویی و ضمن در جریان قرار گرفتن مراحل درمان و خدمات‌دهی، شفای عاجل آنان را از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.

 

نظر شما