محسن حاجی میرزایی مطرح کرد:

مصونیت دانش آموزان با انس با قرآن و عترت

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۹۴۰۴
مصونیت دانش آموزان با انس با قرآن و عترت
وزیر آموزش و پرورش امروز 14 مرداد از روند برگزاری غیرحضوری و آنلاین سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان که در مشهد مقدس در حال برگزاری است بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن حاجی میرزایی،  وزیر آموزش و پرورش  امروز 14 مرداد از روند برگزاری غیرحضوری و آنلاین سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان که در مشهد مقدس در حال برگزاری است بازدید کرد.

حاجی میرزایی در این بازدید گفت: به تمام دانش‌آموزان و اساتیدی که در این شرایط در این فعالیت معنوی حضور دارند و نام قرآن و اهل بیت را زنده نگه می‌دارند خداقوت می‌گویم و پیشاپیش عید غدیر را به این افراد و همگان تبریک می‌گویم.

او افزود: در شرایط کرونا که امکان برگزاری حضوری این اقدام ارزشمند وجود ندارد در بستر مجازی آن را استمرار دادیم اگرچه کرونا نشان داد دانش‌آموزان می‌توانند از حضور در مدرسه منع شوند، اما آموختن و فعالیت‌های متنوع آموزش و پرورش در یک فضای جدیدی ادامه دارد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: امیدوارم این کار ارزشمند سال به سال با توسعه و اقبال بیشتر دانش‌آموزان روبرو شود چراکه دانش‌آموزان در معرض خطرات متعددی هستند به میزانی که انس آنان با قرآن، عترت و نماز آنان بیشتر و قوی تر شود، مصونیت آنان در برابر مخاطرات تهدید کننده کمتر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز