رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان منصوب شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۹۴۲۱
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان منصوب شد
با حکم وزیر آموزش و پرورش الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صبح امروز، مراسم تودیع فاطمه مهاجرانی، رئیس سابق سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، و معارفه الهام یاوری، به عنوان رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، در وزارت آموزش و پرورش انجام شد.

الهام یاوری در این مراسم که با حضور وزیر آموزش‌وپرورش در سالن اجتماعات ساختمان شهید رجایی برگزار شد، بابیان اینکه امیدوارم این مسئولیت نقطه عطفی برای حرکت جوانان در مسیر رشد و شکوفایی استعدادهای کشور باشد، اظهار کرد: مسئولیت در این سازمان مسئولیتی برای تأمین ارزش‌های انسانی است؛ لذا امیدوارم بتوانم واسطه خیر در این مسیر باشم. سازمان استعدادهای درخشان گنجینه‌ای باسابقه بیش از چهل‌ساله است که کارهای بسیار زیاد و اهداف بلند مدتی دارد که باید محقق شود.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: شکوفایی، تقویت و تحکیم اخلاق نخبگانی یکی از اهداف بلندمدت است که آن را دنبال خواهیم کرد.

او بابیان اینکه سه هدف کوتاه مدت داریم که باید تلاش کنیم تا محقق شود، اظهار کرد: اولین هدف؛ شکل‌گیری ساختار سازمان است که باید این ساختار منعطف، پرتلاش و پویا باشد و در این خصوص تلاش خواهم کرد.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ادامه داد: دومین هدف بعد از سازمان سازی، نیازمند کادرسازی نیروی انسانی متخصص هستیم لذا کسی که در این سازمان خدمت می‌کند باید در راستای تحقق اهداف آن باشد.

یاوری خاطرنشان کرد: سومین هدف کوتاه مدت؛ چهره سازی و برند سازی از سمپاد است لذا باید این موضوع برای شکل گیری مطلوب سازمان مهم است و باید ارتباط سمپاد با بخش‌های مختلف جامعه تقویت شود، به‌طوری‌که جامعه چهره سمپاد را به‌خوبی بشناسد.

از جمله سوابق کاری یاوری می توان به عضویت در هیات علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف، تهران، ریاست اتاق فکر کارآفرینی، وزارت کار و تامین اجتماعی، تهران و ریاست مرکز آمار و اطلاعات بازار کار، وزارت کار و تامین اجتماعی و تدریس در کلاسهای مختلف لیسانس، فوق لیسانس و دکترا به عنوان TA، دانشگاه کالیفرنیا و … اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز